JanazTheOne Skrivet 6 November 2007 Rapport Skrivet 6 November 2007 (redigerat) Jag skaffade den gold i en månad grejen för att spela halo online men hur spelar jag vilken meny går man in på? :huh: (oj vilken noobig fråga :blush: ) Funkar nu vet inte varför det inte fungerade inan :S Redigerat 10 November 2007 av JanazTheOne Citera
xpliT Skrivet 6 November 2007 Rapport Skrivet 6 November 2007 Matchmaking, du vet väl att det finns ett Halo forum? Citera
Mosa1nagant Skrivet 6 November 2007 Rapport Skrivet 6 November 2007 Kan ingen mod flytta den då? Citera
JanazTheOne Skrivet 6 November 2007 Författare Rapport Skrivet 6 November 2007 Matchmaking, du vet väl att det finns ett Halo forum?nej det visste jag inte fuskas nu forum e så klödigtmen tack för hjälpen. men när jag e inne på matchmaking så hittar jag inga servrar och jag kan bara hosta eller nått sånt Citera
Halo_Winner Skrivet 7 November 2007 Rapport Skrivet 7 November 2007 Fuska.nu's Forum är lättare att hitta i. Citera
xpliT Skrivet 7 November 2007 Rapport Skrivet 7 November 2007 Matchmaking, du vet väl att det finns ett Halo forum?nej det visste jag inte fuskas nu forum e så klödigtmen tack för hjälpen. men när jag e inne på matchmaking så hittar jag inga servrar och jag kan bara hosta eller nått sånt Gå in på matchmaking och sen så väljer du vilken playlist du vill köra på och så trycker du bara start games så börjar den räkna ner.Om det står nånting i en ruta så skriv vad det står Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.