Thunder Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Hur kommer man in där har fått den där harp sången vad den nu heter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 om du menar zelda wind waker. så undar jag om du gjort vulkanen och isberget? om du nu har fått eld och ispilarna. om inte så vet jag hur du får dem. du ska varpa dig till mother & child island och där möter du en liten fe flicka av henne får du dem. och sedan är det bara att åka till de 2 öarna som jag skrev om först :) och använda de pilar och inne där ska du få handskar och ett par skor. och sätt på dig skorna och urforska lite innuti isberget innan du går där i från :) lycka till och jag hoppas att jag fattade dig rätt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Du ska hämta medli. Hon finns såklart på dragon roost island. om du går hm, där du träffa henne första gången och går ut där så kommer du till massa bryggor. kolla till höger så ser du att du kan använda grappling hook på en gren. klättra upp för stegen och hon står där och spelar sin harpa. nu ska du till templet och spela sången igen så sprängs stenen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 om du menar zelda wind waker. så undar jag om du gjort vulkanen och isberget? om du nu har fått eld och ispilarna. om inte så vet jag hur du får dem. du ska varpa dig till mother & child island och där möter du en liten fe flicka av henne får du dem. och sedan är det bara att åka till de 2 öarna som jag skrev om först :) och använda de pilar och inne där ska du få handskar och ett par skor. och sätt på dig skorna och urforska lite innuti isberget innan du går där i från :) lycka till och jag hoppas att jag fattade dig rätt :P om hon/han har harpsången så borde hon/han ju redan ha Kraftarmbandet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 10 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Japp det har jag =) Men vad ska man göra i east tempel början Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 10 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 (redigerat) om du menar zelda wind waker. så undar jag om du gjort vulkanen och isberget? om du nu har fått eld och ispilarna. om inte så vet jag hur du får dem. du ska varpa dig till mother & child island och där möter du en liten fe flicka av henne får du dem. och sedan är det bara att åka till de 2 öarna som jag skrev om först :) och använda de pilar och inne där ska du få handskar och ett par skor. och sätt på dig skorna och urforska lite innuti isberget innan du går där i från :) lycka till och jag hoppas att jag fattade dig rätt :P Ligger is berget nära eld? Typist råkade göra dubbel Redigerat 10 Mars 2004 av Thunder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Nej det ligger Norväst, väst eller sydväst om Forest heaven Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 10 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Okej Men vad ska man göra i början? av east tempel har dödat alla fiender. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 kan du beskriva rummet? annars tror jag du ska plocka upp medli och hoppa ut för stupet mot en av pelarna där en switch e. ställ link på switchen och spela command melody. flyg med medli till den andra pelarn och dörren öppnas. (är det fel rum så får du förklara var du e) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 10 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 (redigerat) Tack det var det rummet vad är det i nästa? Okej är i rummet vid det där stora huvodet vad ska jag göra? Eller finns det en guide? Redigerat 10 Mars 2004 av Thunder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 du ska in i höger dörren....där får du fortsätta...du kan bara komma in i huvudet när du fått Mirror sheild... inte för att vara petig men det templet heter Faktiskt Earth temple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 11 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Ja ha tack har sakt fel ganska mycket då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg