Nimtro Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 Jag har tänkt börja med maplestory men när jag skriver in mina uppgifter och sedan ska trycka på login så blir det svart ett lite tag, och sedan stängs spelet ner och så kommer det upp en ruta där det står ''The Connection to the server has ended. Please try it again later. Så jag undrar vad felet är, så om det är någon vad felet är så är jag vädligt tacksam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PirateLord Skrivet 7 November 2007 Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 (redigerat) det kan vara problem på sörvern eller så har du inte internet :) Redigerat 7 November 2007 av DragoNMarK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 7 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2007 (redigerat) Det där med servern kan jag väll förstå men det har gått en dag nu men jag får väll testa senare kanske. Och ja, jag har internet annars skulle jag väll inte kunna gå in på fuska.se och skriva ett forum inlägg. Men är det någon annan som vet vad felet kanske är ? Redigerat 7 November 2007 av luzzai Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Hmm.. Gå in i din "Maplestory" mapp och radera alla filer i mappen som heter "GameGuard" eller liknande. Borde funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PirateLord Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 eller ta bårt brand vegen eller så och uttan gameguarde kan man inte spela dumer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sock3rbagarn Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 problemet är att du skriver fel PIN-code.. prova skriva andra PIN-codes det kommer hända samma sak. har själv samma problem på Global, så vill du ha tillbaka ditt account får du skicka ett "Email of Inquiry" till dom.(kolla under Support på Mapleglobal.com) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 eller ta bårt brand vegen eller så och uttan gameguarde kan man inte spela dumer Såhär ligger det till. Tar du bort "GameGuard" Mappen så installeras den automatiskt om när du startar spelet. Tar lite längre tid, men det funkar efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 15 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 Lyckades aldrig få igång den. :( Men jag installerade Europe-Maplestory istället och det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PirateLord Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 hade sama problem inan lösnigen var mapleeuorpa (men jag trode du hade mapleeuorpa ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
edina Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 men va duma ni e kolla på mapleglobal.com sidan och colla på news colla vad felet e kanske dom updaterar eller nåt liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 testade du att göra det Hoorai sa innan du bytte till europe? Kan funka om du gör så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CutiePai Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 Felet som gör så att maple stänks ner är att ditt internet är inte tillräkligt bra uppkoplat eller att ditt bredband inteklara av spelet:):( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.