Hoppa till innehåll

Pokemon D/p Tränarguide!

agiyr

Rekommendera inlägg

Jag har nog aldrig hindrat dig från att skriva bästa moves. Det jag skrev var att BARA noobs blir lätt arga, jag sa inte att han var det, right? Det var ett tecken mer som: Sluta flippa, tare lugnt. Du är ingen noob, bara noobs gör sånt. Fattaru, det är ett gott råd? -_- Dessutom beror det på hur man tolkar saker o ting, om ni är vana vid förolämpning så förvånar det mig inte att ni tolkar allt negativt.

Jag skrev svar på VAD tråden handlar om, inte vad man får och inte får skriva. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • Svar 167
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst linkinpark92

Linkinpark, om du inte hade damp skulle du inte ta illa upp för det jag skrev. Kallar mig för idiot också. Vem är idioten som inte kan förklara vad ''noob'' är på ett bra sätt och som inte vet vad tråden handlar om när rubriken står inför dina ögon. Tränar guide, tråden där man bl.a ställer frågor om pkmn träning, moveset, bästa moves, EV/IV eller läser guide om hur man tränar. Dessutom betyder noob = nybörjare. Jag försökte ge dig ett gott råd så flippar d direkt. Dessutom visste jag att du skulle flippa, för fjantar läser aldrig ordentligt det man skriver. Så behärska dig nu, annars kommer man tro att du har problem där hemma. -_-

• Lol! Jag var ironisk när jag skrev att jag inte visste vad tråden var! (-.-' !!!)

• Och, du har fel. noob = "att man är dålig", newbie/rookie = nybörjare.

•"flippar". Den tänker jag inte ens kommentera på.

• Damp/ADHD = en sjukdom som jag inte har, och att använda det som ett "skällsord" är bara korkat.

Nu slutar vi förstöra agiyr's tråd, och lägger ner det här.

Redigerat av linkinpark92
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

-_- Vad petig du är. Man märker att jag har läxat upp dig ordentligt, nu har d finare ord i munnen och du betér dig också på ett bättre sätt. Good boy! ^_^ Bara för det kan vi lägga ner det här. Sry för våra onödiga inlägg, Aigyr. Det ska bli som vanligt igen. Hm... fick en tanke i huvet, har ngn av er testat att ev träna i alla stats? Dela 504 i 5 stats.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst linkinpark92

Agiyr, har du tips på en bra physical wall? Jag behöver en som inte blir ägd av Choise Band Machamp (har sett flera skrämmande videos på youtube)?

Jag tror inte Skarmory har tillräckliga stats för att stå emot...

Tips?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...