volvo_850 Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 Det är dåligt, då ska inte tjejerna ha på sig kjol tkr jag. I matsalen så borde det förbjudas, om det är tillräckligt många som tkr det är äckligt.Så du tycker att varje elev med häng ska behöva släpa med sej ett skärp varje gång de ska äta?! :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 Det är dåligt, då ska inte tjejerna ha på sig kjol tkr jag. I matsalen så borde det förbjudas, om det är tillräckligt många som tkr det är äckligt. Varför ska tjejer inte få ha kjol, bara snyggt ju. Jag har häng och jag tkr det är skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 Ja, hur j*vla skönt är det med byxor som skär in i röven då? Och hur snyggt är det om man ser kontur av penis och röv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skitvatten Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 Ja, hur j*vla skönt är det med byxor som skär in i röven då? Och hur snyggt är det om man ser kontur av penis och röv?Man ser ju det mera när man har häng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 inte penis och Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 Ja, hur j*vla skönt är det med byxor som skär in i röven då? Och hur snyggt är det om man ser kontur av penis och röv?Man ser ju det mera när man har häng. Jag måste dock säga att du e fel på det lillevän, testa dra upp byxorna till max och sedan dra ner dem så att den främre delen sitter vid kallsong kanten och den bakre delen är ungefär halvägs ner till röven, sedan kan du säga när man ser penis mest, med eller utan häng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 dax att strejka? det gjorde min syrra när hon gick på min skola förr asså jag gick på en annan skola så hela hennes skola strejkade och fick 1 vecka ledigt fast dom strejka för nå annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Ja, hur j*vla skönt är det med byxor som skär in i röven då? Och hur snyggt är det om man ser kontur av penis och röv? Har man för små byxor så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Shit vad skall de göra dra bara ner de längre som nacho sa De kan inte tvinga dig att dra upp dem :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Helt sjukt att inte ha häng. Alla säger ju att man ska ha sin egna stil. Men det kan man ju inte ha om han inte få ha häng. I och för sig kanske det inte är så kul när byxorna är FÖR långt nere. En kille på skolan har byxorna så långt nere att man ser hans lår och hans hår på penisen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jero1 Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Men, Dra upp byxorna era j*vla hiphoppers eller vad f*n ni är för något. Bonläppar. Bara småglin som tror dom är tuffa som har häng ner till knäna. <_< Bara för att du har boxorna uppe vid navlen <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Inför skoluniformer så är alla nöjda. Då slipper vi allt bråk om klädstiler etc. och sen är det snyggt. Det är inte ens coolt att ha häng, det är oskönt, osnyggt och.. Vem vill se kalsongerna på en XX åring som försöker vara cool? Inte jag iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.