Garone Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Skoluniformer? Aldrig, jag skulle vägra ha på dig dem. Jag tycker man ska få klä sig i vad som behagar en själv. Ingen annan ska få bestämma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Varför ens bry sig? Lärarna skiter om vi har häng eller inte, Vi är ju i skolan för att lära oss inte bestämma hur man ska klä sig. Och jag tror att det hade blivit ett j*vla liv om Sverige skulle fixa skoluniformer :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tewhaten Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Haha Jaa :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Varför ens bry sig? Lärarna skiter om vi har häng eller inte, Vi är ju i skolan för att lära oss inte bestämma hur man ska klä sig. Och jag tror att det hade blivit ett j*vla liv om Sverige skulle fixa skoluniformer :PSkoluniform är till för att hindra mobbning. Många bli mobbade för att dom inte har dagens mode på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Varför ens bry sig? Lärarna skiter om vi har häng eller inte, Vi är ju i skolan för att lära oss inte bestämma hur man ska klä sig. Och jag tror att det hade blivit ett j*vla liv om Sverige skulle fixa skoluniformer :PSkoluniform är till för att hindra mobbning. Många bli mobbade för att dom inte har dagens mode på sig. Eller för att dom kanske inte ha råd med dom märkes kläder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Varför ens bry sig? Lärarna skiter om vi har häng eller inte, Vi är ju i skolan för att lära oss inte bestämma hur man ska klä sig. Och jag tror att det hade blivit ett j*vla liv om Sverige skulle fixa skoluniformer :P Skoluniform är till för att hindra mobbning. Många bli mobbade för att dom inte har dagens mode på sig. Eller för att dom kanske inte ha råd med dom märkes kläder.. Ja, det är det jag syftar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.