purjo Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Jag använder: Lacost(står inget mer), Addidas Victory League. Använder ibland: Dolce&Gabban Masculin, David Beckham Instinct Impotent FTW! Sj så köra man antingen med Puma Flowing eller nån random Björn Borg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 deoderant: jockey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlicon Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 Parfym: Lacoste essiental(stavning) Deo. Lacoste essiental(stavning) men deon snodde nog idiot ifrån mig på idrotten,ganska äckligt när man tänker efter att någon tar min deoderant som jag har haft under armarna och nu har den personen det också,usch!sjukjävel,tänkte ta mig en tripp ner till Åhlens efter jul och köpa en ny sån. Fast nu får jag köra Ferrari istället efter idrotten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 Har en Ferrarri Extreme parfym från Danmark - Tyskland färgan. Som deodorant använder jag någon Adidas variant, vet inte vad den heter men vätskan är iaf mörkgul. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Deo: Davidoff Cool Water ( deo stick) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Jag använder: Lacost(står inget mer), Addidas Victory League. Använder ibland: Dolce&Gabban Masculin, David Beckham Instinct herre j'vlar... 11-åringar som har börjat andvända parfym... vart e vägen på väg... Andvänder Mest Axe Och Axe och ja tror den heter Axe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Jag använder: Lacost(står inget mer), Addidas Victory League. Använder ibland: Dolce&Gabban Masculin, David Beckham Instinct herre j'vlar... 11-åringar som har börjat andvända parfym... vart e vägen på väg... Andvänder Mest Axe Och Axe och ja tror den heter Axe Hmm vart vägen är på väg... Alla vägar bär till Rom så jag gissa på Rom. Palla axe XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Jag undrar själv det också oO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Jag svarade ju på frågan det var en kuggfråga, alla vägar bär till Rom! Jilde94 jag hade rätt va jag löste din kluring ;) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 (redigerat) Jag använder: Lacost(står inget mer), Addidas Victory League. Använder ibland: Dolce&Gabban Masculin, David Beckham Instinct herre j'vlar... 11-åringar som har börjat andvända parfym... vart e vägen på väg... Andvänder Mest Axe Och Axe och ja tror den heter Axe Det är väl okej och få lukta gott?Köpt på mig en D&G Zebra. Redigerat 22 December 2007 av Hummerpojken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 (redigerat) Använder DATE deo-parfym, brukar inte använda parfym annars xD Redigerat 22 December 2007 av d1g1t4l Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 AXE Click AXE Touch David Beckham Instinct, tror jag den heter.. hade Lillfinger för nån dag sen, men den tog slut (om ni undrar så är det Tommy Hilfiger jag menar.. tror jag.. XD) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.