suhe Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 jag vill köpa din gubbe i runescape för 8000 habbo mynt om du :) vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suhe Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 jag vill köpa din gubbe i runescape för 8000 habbo mynt om du :) vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ladan02 Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 går med ja med (är ej member) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Procastinatio Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 jag vill gärna va med är lvl 68 namn:manski10 är member Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Ska kanske vara med i klanen men för tillfället spelar jag inte så mycket runescape.Är lvl 91 (OBS:ingen member.) Som nån sa så är nog DI den mest kända clanen. rofl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LinkeyX2 Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 jag vill joina men behöver mer info. ej member Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 jag vill köpa din gubbe i runescape för 8000 habbo mynt om du :) vill8000 habbo mynt OFTA det är typ 20 000 lr nått Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
27Caramele Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 jag vill joina. jag är lv 59 och heter orre borre 7 (var member) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonclaw Skrivet 3 December 2007 Rapport Dela Skrivet 3 December 2007 Jag tror jag joinar också, är bara lvl 79 combat och är ej member och min gubbe heter peter g74. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Jag tror jag joinar också, är bara lvl 79 combat och är ej member och min gubbe heter peter g74. mer info typ som när vi går till wildy vilken värd vi ska mäst vara inne på och sånt :P annars är jag med för till fället heter jag mange sm om jag får tillbaka min föra gubbe MMMs 95 i lvl 75 då är jag också med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tipset Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 hurray :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheNoName Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Jag vill inte ha nå kommentarer att runescape suger i denna tråd och inget negativt. jah alla runescape spelare jag hade en clan på min föra gubbe: vopalen och den hade en väldigt bra clan och jag vill göra en ny clan. Tryck:Join clan om ni vill och skriv:TimberTimmy då kommer det upp och i denna clan är det helt gratis att vara med. Sök gärna alla är välkommna och vi hjälps åt om nån behöver nåt så kan vi ställa upp och ge den det gubben behöver( om det inte skulle vara typ full rune), sök gärna så vi hjälper varandra och lvlar bra!. TimberTimmy ska det va! B) mer info,tack! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg