Katt Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Jag vet väl inte hur han visste att han fick spywares av AdAware... Han bara varnade mig för att använda det programet... Men Spybot gör väl exakt samma sak som AdAware? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Syftet med programmen är ungefär samma. Men de är olika bra på olika saker. Det ena programmet hittar saker som det andra inte hittar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 Jo har blockerin av Popup men hemsidan kommer ändå upp, och har sökt igenom datorn och har hittat viruset och tatt bort det men hemsidan kommer fortfarande upp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 Formatera om datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
z00m3r Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 Som sagt... AVG virusskyd, Lavasoft Ad-aware : anti trojan :D de funkar för de mesta avg är grymmt virusskyd min kompis skulle ladda ner ett fusk och direkt när han hade unrarat den så sa avg att den hadde hittat ett virus .. de kommer upp en ruta och så klickar man bara heal så ere klart min kompis hade samma problem med en hemsida som kom upp, men för honnom var de porr :D haah Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.