SlimShady Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Kan man på ngt sätt kolla när windows startades för första gången? Asså när man köpte sin dator? Jag kommer nämligen inte ihåg exakt när vi köpte den o vill veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 8 November 2007 Rapport Dela Skrivet 8 November 2007 Det här programmet listar en hel del info om ditt system. Borde finnas med bland allt. http://www.pxserver.com/WinAudit.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 9 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Kan man inte kolla på ngt annat sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Jag tror det ska stå i Systemåterställningen, om man inte har rensat den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Kan man inte kolla på ngt annat sätt?Det skulle förvåna mig om det inte gick. Men jag har ingen koll på hur eftersom jag inte har haft behovet. Vet att det funnits nåt plugin till mIRC som kunde visa tiden. Dock visade den väldigt fel för mig i en Windowsinstallation. Över 30 år kan inte stämma =P Men leta vidare på nätet om du orkar. Det borde annars stå i det programmet jag länkade till. Vet att den kan visa sammanlagd uptime och downtime. Lägger man ihop dem borde man väl få hur tiden för hur länge sen man installerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 9 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Ok, tack. Katt: Var hittar ja systemåterställnignen`? Jag vet var man gör det men ja har hittills inte sett nått sånt där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Start -> Tillbehör -> Systemverktyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Sen backar du bakåt och ser om du hittar nån Windows Installerades... Tror inte det finns, men kanske om du har tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 9 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Ja, tack! Det fanns där! Tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.