Gäst Youx Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 hmm Tja,, har en ganska ny dator, med vista, ja fick nortan anti virus med och det funkar som det ska men har upptäckt 3 virus som han inte kan ta bort hur gör man då!? BF2 och WoW laggar pga det måste få bort dom! det är en Trojan Horse, en Trojan.Dropper och Adware.virtuMonde.. hur ska ja göra!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 (redigerat) hmm Tja,, har en ganska ny dator, med vista, ja fick nortan anti virus med och det funkar som det ska men har upptäckt 3 virus som han inte kan ta bort hur gör man då!? BF2 och WoW laggar pga det måste få bort dom! det är en Trojan Horse, en Trojan.Dropper och Adware.virtuMonde.. hur ska ja göra!? Vad heter den tredje virussortet som du har drabbats av? Vad jag ser har du bara nämnt två... men i alla fall: Jag hittade sammanfattningar på dina virus och om hur man tar bort dom på Symantecs webbsida. Tydligen står det instruktioner som är avsedda för XP eller tidigare, men jag tror att de skall fungera att utföra i Visa också. Testa. Adware.virtuMonde: http://www.symantec.com/business/security_...-99&tabid=3 Trojan.Dropper: http://www.symantec.com/business/security_...-082718-3007-99 Sedan kan det vara smart att updatera dina definitionsfiler genom att hämta ned dom via Live Update eller direkt från Synmatecs hemsida. I vissa fall krävs även tillägg till ditt Norton antivirusprogram för att ta bort vissa virus, vad för tillägg man behöver brukar stå på sammanfattningssidan för viruset. Redigerat 9 November 2007 av Hitsugaya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 KOnstigt, för jag har oxå den senaste Norton o den stoppar sånt. Hoppas förresten att du har inte väntat för länge för då kanske man inte kan ta bort dem. O då måste du ominstallera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 O.o vrf kan man inte ta bort dem då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 Programen brukar inte klara av det din nörd.. <_< Jag vet vad ja snackar om för det har hänt med mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 hmm Tja,, har en ganska ny dator, med vista, ja fick nortan anti virus med och det funkar som det ska men har upptäckt 3 virus som han inte kan ta bort hur gör man då!? BF2 och WoW laggar pga det måste få bort dom! det är en Trojan Horse, en Trojan.Dropper och Adware.virtuMonde.. hur ska ja göra!? Vad heter den tredje virussortet som du har drabbats av? Vad jag ser har du bara nämnt två... men i alla fall: Jag hittade sammanfattningar på dina virus och om hur man tar bort dom på Symantecs webbsida. Tydligen står det instruktioner som är avsedda för XP eller tidigare, men jag tror att de skall fungera att utföra i Visa också. Testa. Adware.virtuMonde: http://www.symantec.com/business/security_...-99&tabid=3 Trojan.Dropper: http://www.symantec.com/business/security_...-082718-3007-99 Sedan kan det vara smart att updatera dina definitionsfiler genom att hämta ned dom via Live Update eller direkt från Synmatecs hemsida. I vissa fall krävs även tillägg till ditt Norton antivirusprogram för att ta bort vissa virus, vad för tillägg man behöver brukar stå på sammanfattningssidan för viruset. Okej tack, men ja nämda alla 3 för det stog bara Trojan Horse och det var ett namn på ett virus, och ja har det nyatse norton, ja upptaterar så fort han säger till, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Spybot S/D brukar väl vara bra också :) AVG Free också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkclower Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 hmm Tja,, har en ganska ny dator, med vista, ja fick nortan anti virus med och det funkar som det ska men har upptäckt 3 virus som han inte kan ta bort hur gör man då!? BF2 och WoW laggar pga det måste få bort dom! det är en Trojan Horse, en Trojan.Dropper och Adware.virtuMonde.. hur ska ja göra!? Jag har fått trojan dropper men jag har Glocelnet eller hur det stavas. Jag letade först efter viruset. (Tog bort allt nytt nerladdat) Sen när det var borta så kom det upp "Virus har upptäckts" och då kan man välja mellan tabort och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.