Sai Skrivet 9 November 2007 Rapport Dela Skrivet 9 November 2007 heey!! jag vet att om man bastar blir man inte smal, men ifall jag typ sitter i ett bastu .. i typ en halvtimme och sedan kliar mej, eller duschar, så märker man hur mycket fett från skinet som lossnar.. och man kan faktiskt bli smal, fast man bränner ju inte några kalorier men ändå, om man äter rätt och börjar träna efter man bastat i typ 1 timme i badhuset.. eller vad säger ni ??* jag e inte specielt tjock, men jag gillar inte mina tjocka lår och min mage.. den e helt plaskigt fet.. och mina bröst, typ hängpattar xD men ändå är jag lång och smal , men ändå liksom.. lite fet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 I bastu svettas man, det kräver energi av kroppen, men ska du få en bra effekt så måste du äta mindre än vad du förbrukar. Att tro att man pallar förbruka 300kalorier i bastun är idiotiskt. Utöva en fysisk aktivitet, ät som vanligt. Sen så förlorar man mer vätska i bastun än kalorier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 men ifall jag typ sitter i ett bastu .. i typ en halvtimme och sedan kliar mej, eller duschar, så märker man hur mycket fett från skinet som lossnar.. och man kan faktiskt bli smal, fast man bränner ju inte några kalorier men ändå, om man äter rätt och börjar träna efter man bastat i typ 1 timme i badhuset.. eller vad säger ni ??* Haha, det var ju det roligaste man läst på ett tag (Precis, har inte läst så mkt roligt -_-) Skulle fetet sitta på utsidan av kroppen? När du kliar dig efteråt så är det hud som flagnar och inte fett :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Exakt, det är hud som kommer om du kliar. XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sai Skrivet 10 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 jaha för jag har hört vissa som typ.. menar att dom gått ner bara för dom bastat skit länge i badhuset (öööh?) :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 jaha för jag har hört vissa som typ.. menar att dom gått ner bara för dom bastat skit länge i badhuset (öööh?) :angry: Jo, man kan svetta av sig fett, men det krävs en hel del bastande ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Visst, man kan bli smalare av att basta, men om du är smal och har lite fett på kroppen är det bättre om du börjar äta mer grönsaker och frukt, drar ner på godis och andra onyttigheter och rör mer på dig som t.ex promenader... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Millow Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Tror inte man blir så pass smal att man märker någon skillnad alls. Men bastar man på i några månader och har en hel del fantasi så kanske det går. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.