Hoppa till innehåll

Basta...

Sai

Rekommendera inlägg

heey!!

jag vet att om man bastar blir man inte smal,

men ifall jag typ sitter i ett bastu .. i typ en halvtimme och sedan kliar mej, eller duschar, så märker man hur mycket fett från skinet som lossnar.. och man kan faktiskt bli smal, fast man bränner ju inte några kalorier men ändå, om man äter rätt och börjar träna efter man bastat i typ 1 timme i badhuset.. eller vad säger ni ??*

jag e inte specielt tjock, men jag gillar inte mina tjocka lår och min mage.. den e helt plaskigt fet.. och mina bröst, typ hängpattar xD men ändå är jag lång och smal , men ändå liksom.. lite fet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I bastu svettas man, det kräver energi av kroppen, men ska du få en bra effekt så måste du äta mindre än vad du förbrukar. Att tro att man pallar förbruka 300kalorier i bastun är idiotiskt. Utöva en fysisk aktivitet, ät som vanligt.

Sen så förlorar man mer vätska i bastun än kalorier.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men ifall jag typ sitter i ett bastu .. i typ en halvtimme och sedan kliar mej, eller duschar, så märker man hur mycket fett från skinet som lossnar.. och man kan faktiskt bli smal, fast man bränner ju inte några kalorier men ändå, om man äter rätt och börjar träna efter man bastat i typ 1 timme i badhuset.. eller vad säger ni ??*

Haha, det var ju det roligaste man läst på ett tag (Precis, har inte läst så mkt roligt -_-)

Skulle fetet sitta på utsidan av kroppen? När du kliar dig efteråt så är det hud som flagnar och inte fett :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jaha för jag har hört vissa som typ.. menar att dom gått ner bara för dom bastat skit länge i badhuset (öööh?) :angry:

Jo, man kan svetta av sig fett, men det krävs en hel del bastande ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...