Rallypacker Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Säg att du köper den med dina egna pengar och LOVA att du ska betala allting som kostar själv... Någon gång kommer du få typ ett kontankort av morsan, jag lovar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Du kan gör ett sorts kontrakt med dom att du ska få en mobil och för det ska du göra nåt för dom som att vara ute och sånt! Så brukar jag göra! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 Dom tror nog att du bara kommer att köpa ringsingnaler o sen så kommer du att tjata på dom om att du vill "tanka mobilen med pengar" sen när pengarna e slut Jag får gratis av min pappa för att han jobbar på expert! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
samfisher Skrivet 9 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 DonaldDuckGenius din idé var ganska smart.för jag sitter nästan jämt framför datorn eller xboxet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 skit i mobilen... jag har haft ett antal med det är bara skit med det, dom blir bara stulna, min senaste vart stulen av min broshas kommpis :blink: men han erkände inte det så han vart inte åtalad, så köp ffs inte en mobil! det är bara en mode fluga som kommer försvinna snart... och om du har mobil kommer du inte kunna köra med "jag glömde tiden" för då kommer dom ringa upp dig och så kan du inte fly...sen när den blir stulen(händer) så kommer din morsa bli galen och då kommer du ångra dig LÄNGE LEVE FRIHETERN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 skit i mobilen... jag har haft ett antal med det är bara skit med det, dom blir bara stulna, min senaste vart stulen av min broshas kommpis :blink: men han erkände inte det så han vart inte åtalad, så köp ffs inte en mobil! det är bara en mode fluga som kommer försvinna snart... och om du har mobil kommer du inte kunna köra med "jag glömde tiden" för då kommer dom ringa upp dig och så kan du inte fly...sen när den blir stulen(händer) så kommer din morsa bli galen och då kommer du ångra dig LÄNGE LEVE FRIHETERN! bra sagt mobil är bara skit onödigt slöseri på pengar tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Ja strunTA iden och köp den när du har råd eller spar ihop till en. Om nån klassen retar dig sig: Jag är glad för jag får inte hjärntumör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Köp en själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Spara till en själv snåljåp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 jag fick min i julklapp... Man kan ju inte bara få hur som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Warsong clan Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 skit i mobilen och strunta i dom i din klass!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 skit i mobilen och strunta i dom i din klass!!! sluta nnu man behöver ehgentligen inte en mobil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.