Hoppa till innehåll

Hjälp!alla Andra I Min Klass Har Fast Inte Jag


samfisher

Rekommendera inlägg

  • Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst zego

Dom tror nog att du bara kommer att köpa ringsingnaler o sen så kommer du att tjata på dom om att du vill "tanka mobilen med pengar" sen när pengarna e slut

Jag får gratis av min pappa för att han jobbar på expert!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skit i mobilen... jag har haft ett antal med det är bara skit med det, dom blir bara stulna, min senaste vart stulen av min broshas kommpis :blink: men han erkände inte det så han vart inte åtalad, så köp ffs inte en mobil! det är bara en mode fluga som kommer försvinna snart... och om du har mobil kommer du inte kunna köra med "jag glömde tiden" för då kommer dom ringa upp dig och så kan du inte fly...sen när den blir stulen(händer) så kommer din morsa bli galen och då kommer du ångra dig

 

LÄNGE LEVE FRIHETERN!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

skit i mobilen... jag har haft ett antal med det är bara skit med det, dom blir bara stulna, min senaste vart stulen av min broshas kommpis :blink: men han erkände inte det så han vart inte åtalad, så köp ffs inte en mobil! det är bara en mode fluga som kommer försvinna snart... och om du har mobil kommer du inte kunna köra med "jag glömde tiden" för då kommer dom ringa upp dig och så kan du inte fly...sen när den blir stulen(händer) så kommer din morsa bli galen och då kommer du ångra dig

 

LÄNGE LEVE FRIHETERN!

bra sagt mobil är bara skit onödigt slöseri på pengar tycker jag
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...