Vendetta Skrivet 11 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Jag gjorde som du sa att ladda enr nått strt på Microsoft. jag fick 200-600 men mest 300 + att vi har 8mbit och internet-TV <_< :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 (redigerat) Jag gjorde som du sa att ladda enr nått strt på Microsoft. jag fick 200-600 men mest 300 + att vi har 8mbit och internet-TV <_< :angry: Okej. Hur kopplar du datorn till internet? Är det via kabel, eller är det trådlöst? Ifall det är trådlöst vi talar om så borde du kolla ifall din dator är inom lagom reckvidd med din router. I annat fall tycker jag att du skall ringa till kundservice hos din internetoperatör och kolla upp felet. Redigerat 11 November 2007 av Hitsugaya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Om det nu är fel... Det behöver det ju inte vara eftersom det måste finnas tillräckligt många som seedar eller så kan det bero på att tex. Microsoft inte tillåter än att ladda hem snabbare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 12 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Jag gjorde som du sa att ladda enr nått strt på Microsoft. jag fick 200-600 men mest 300 + att vi har 8mbit och internet-TV <_< :angry: Okej. Hur kopplar du datorn till internet? Är det via kabel, eller är det trådlöst? Ifall det är trådlöst vi talar om så borde du kolla ifall din dator är inom lagom reckvidd med din router. I annat fall tycker jag att du skall ringa till kundservice hos din internetoperatör och kolla upp felet. vi har kabel, men min syster använder ochså internet (via trådlöst) Men även om hn har av datan så går det ofta segt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RobertoAuld Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Det är inte nått fel på internet. Men detta kanske är en dum fråga men... Du kan ladda ner ett geografi program på:::: http://www.wartoft.nu/program/seterra/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.