fimpen Skrivet 14 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 (redigerat) Okej nu vet jah inte va ja ska köpa... nån som har förslag på nått man kan köpa som e rätt tjejigt? Redigerat 14 November 2007 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 En parfym för 1000 spänn? nej, Men något litet går väl, Beror på vilken sort hon är ju, Så.. hur är hon? punkig?, popig.. osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Okej nu vet jah inte va ja ska köpa... nån som har förslag på nått man kan köpa som e rätt tjejigt? Om hon gillar dig blir hon nog glad för det mesta. ;) Men köp något som du vet att hon gillar eller är intresserad av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 14 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 amen de e ju det som är så svårt... aja ska försöka o kolla på lite saker hon värkar va rätt fjortis elr nå på msn iaf men annars typ musikstil gillar hon typ allt va jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Skriv att du gillar hon om hon inte svarar så är det bara att ge upp om hon svarar så kan du fortsätta att pusha det säg typ kan vi träffas någon gång mm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 lol en tjej jag känner ska få mitt gameboy color i födelsedags present^^ smart va?:o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 lol en tjej jag känner ska få mitt gameboy color i födelsedags present^^ smart va?:oSkulle inte tippa på att du får napp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 lol en tjej jag känner ska få mitt gameboy color i födelsedags present^^ smart va?:oSkulle inte tippa på att du får napp... hon fråga om hon fick köpa den för 10 kr, så hon kan lika gärna få den för jag kör aldrig på den-_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 lol en tjej jag känner ska få mitt gameboy color i födelsedags present^^ smart va?:o Skulle inte tippa på att du får napp... hon fråga om hon fick köpa den för 10 kr, så hon kan lika gärna få den för jag kör aldrig på den-_- Antigen är du desperat eller så har du blivit kär i en tjej som är nörd ? hmm... lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 jag är nörd och hon är typ....nått åt de hållet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Köp något nytt istället, det är fult och ge något begagnat som present. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Köp något nytt istället, det är fult och ge något begagnat som present.hon frågade ju om hon fick den, lr hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.