Gäst stefan123 Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 vad är skilnaden mellen flashning och chip (vad är bäst) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Inget är bäst, kan förstöra din Xbox 360 ganska lätt, sen står du med en trasig 360 utan garanti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 palla va sån mes -_- , flashing ärt bättre för då uppdaterar man bara sin dvd-spelare så den kan spela brända spel och så slipper man lödda fast ett chip. Min kompis har det och jag spelar rätt så ofta hos han och jag har inte märkt ngt problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst stefan123 Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 Vem är det som är en mes när man står med ett trasigt Xbox 360 som bara Microsoft kan fixa till dig som de inte kommer göra eftersom garantin försvinner då du chippar/flashar. Brännda pengar. Jaja det är ens eget val, jag ville bara upplysa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andennn Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 man får ju garanti av där man flashar sitt 360, om man nu inte gör det själv som är oehört svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 man får ju garanti av där man flashar sitt 360, om man nu inte gör det själv som är oehört svårt Så du tror på allvar att dem betalar en ny Xbox 360 till dig om din går sönder, det tror ICKE jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 man får ju garanti av där man flashar sitt 360, om man nu inte gör det själv som är oehört svårt Så du tror på allvar att dem betalar en ny Xbox 360 till dig om din går sönder, det tror ICKE jag! Det gör dem faktiskt, och om dem inte gör det kan man ju anmäla/stämma företaget som chippade din konsol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Halo_player Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 Inget av dom, im in to brown sugar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 Inget av dom, im in to brown sugar Haha Sean banan? Konstigt nog såg jag den videon för första gången igår, och så säger du det haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 man får ju garanti av där man flashar sitt 360, om man nu inte gör det själv som är oehört svårt Så du tror på allvar att dem betalar en ny Xbox 360 till dig om din går sönder, det tror ICKE jag! Det gör dem faktiskt, och om dem inte gör det kan man ju anmäla/stämma företaget som chippade din konsol. Det skulle aldrig funka att anmäla dem då dem sysslar med en olaglig verksamhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 man får ju garanti av där man flashar sitt 360, om man nu inte gör det själv som är oehört svårt Så du tror på allvar att dem betalar en ny Xbox 360 till dig om din går sönder, det tror ICKE jag! Det gör dem faktiskt, och om dem inte gör det kan man ju anmäla/stämma företaget som chippade din konsol. Det skulle aldrig funka att anmäla dem då dem sysslar med en olaglig verksamhet. det är ju därför man kan anmäla dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.