The Moose Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Någon som hört eller sett någonting från spelet. Galen shooter som spelas med Wii Zappern. Det ser helt galet ut men väldigt roligt att spela också. Officiell hemsida för mer fakta om spelet. http://www.sega-ghostsquad.com/wii/home.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Kul med ett spel med Co Operative . Dock blir ju detta ochså lite som ett arcard mode spel och även om jag är en fps älskare tycker jag nog inte detta känns så skärligt fritt då man inte kan gå hur man vill och endast ska skjuta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 13 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 Ja du har rätt, man jag ser ändå charmen i det, jag har en tendens att gilla sådanna spel, hur ful grafiken och känslan än ser ut att vara, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Mmm. Resident Evil kommer ju komma med ett sånt liknande spel. Dock kommer det bli lite läskigare än vanligt . Ser att bli på min önske lista. Ghost Squad får vi nog vänta innan vi får se i butikerna. Kommer nog 2008. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 Mmm. Resident Evil kommer ju komma med ett sånt liknande spel. Dock kommer det bli lite läskigare än vanligt . Ser att bli på min önske lista. Ghost Squad får vi nog vänta innan vi får se i butikerna. Kommer nog 2008. Jag hörde iofs nu i November med Ghost Squad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Varför kommer Ghost Squad ut till USA den 20 november och till Europa nästa år? Varför så lång tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Därför att spelen måste översättas till typ 5 olika språk (Spanska, Franska, Tyska osv) eftersom dem inte orkar lära sig engelska i dem länderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 17 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Ganska jobbigt, jag gillar multi-realeser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.