agiyr Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 Curse är tipset från "eeveelotion kungen". Lägg evs i sp.def istället för hp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gallardo Skrivet 13 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 Mm, Curse blir det helt klart. Bara för att vara säker; Nu har Jag Breedat TogeticMale (med Wish) med PikachuFemale. Jag ska snart Breeda PichuMale (med Wish) med EeveeFemale till jag får en till EeveeFemale (med Wish) till att breeda med en TorkoalMale (med Curse). Nu kommer Eevee i det kommande ägget ha Wish och Curse eller ? Varför Sp.Def ist för Hp? Jag hade tänkt att Eevee skulle bli lite '' allround '' så varför öka Sp.Def ännu mer när jag kan lägga det i Def eller Hp. Eevee har ju trots allt ingen Special svaghet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 Är det inte D/P du gör de på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gallardo Skrivet 14 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Nej. Jag sa ju att jag spelar bara R/S/E/Fr/Lg ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Agiyr: Varför kallar du mig för Evoulotion kungen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 Jag menar att jag är det. Eevee utvecklingarna är mina favoriter och jag är väldigt bra på movesets på de. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gallardo Skrivet 16 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Agiyr: Du vet jävligt mkt om PKMN och du är säkert den på fuska.se som är mest insatt i det, men ärligt talat så är du rätt skrytsam. Funkar breeding'en på det sättet som jag sa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Ja, jag är ganska skrytsam. Jag har alltid varit det :rolleyes: . Men det enda jag sa var ju att jag är bra på eveelotions. btw, ja. Jag tror att det funkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gallardo Skrivet 16 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Nu går jag lite Off Topic men, Agiyr, på din tränarguide till D/P skrev du att några Berry's sänker respektive Ev's eller nått. Det funkar väll inte på 3th generations - spel? (R/S/E osv) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Det bra är att..Det funkar på alla spel som de bären finns på! D.v.s: Ruby Sapphire Emerald Fire Red Leaf Greed Diamond Pearl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gallardo Skrivet 17 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Om de är i form av pokéblocks då ? Minskar dom Ev's då? PS. Jag glömde bort att PichuMale måste vara Pikachu för att breeda Eevee, men det är fixat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Nej, de måste vara bär för att det ska funka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg