Hoppa till innehåll

Spelar Du Goblinz!?

Gäst roxbergh

Rekommendera inlägg

Gäst roxbergh

Tjena!

Ett vädligt nystartat textbaserat RPG-spel är Goblinz. Du är en simpelt målad goblin och rånar/dödar andra goblins som är medlemmar på sidan. Spelet blir faktiskt väldigt roligt efter ett tag. Spelar du goblinz? Om du gör, vad tycker du om det? Om inte, hur verkar spelet?

Gå gärna in och testa, man blir fast direkt!!

www.goblinz.net

www.goblinz.net

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst roxbergh

LOL tröttnade på det på mindre en en halv minut <_<

hatar textbaserade spel :angry:

Varför, det är väldigt roligt om man bara försöker en liten stund. Till skillnad från andra textbaserade spel där man måste vänta i evigheter är det knappt några väntetider alls här.

www.goblinz.net

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

anvend inte linkarna dem komer bara tjäna på det i spelet sen när du blir betre så ta bårt dem j*vla lenkarna dumhuvuden :angry:

fy f*n vad det sög testa inte men kan ju inte ens ha en egen blild eller nåt det är ju bara fula ritade saker !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry: :angry: :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst roxbergh

anvend inte linkarna dem komer bara tjäna på det i spelet sen när du blir betre så ta bårt dem j*vla lenkarna dumhuvuden :angry:

fy f*n vad det sög testa inte men kan ju inte ens ha en egen blild eller nåt det är ju bara fula ritade saker !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry: :angry: :angry:

Visst visst tjänar jag en liten slant när ni registrerar er, men det förtjänar jag väl när jag visar er denna underbara sida?

Och angående bilderna så kan du visst ädnra den. Du trycker på account längst upp till höger och sedan på Edit avatar, så är det bara att ladda upp den bild du vill ha.

Jag kan inte riktigt förstå vad som gör dig så arg. Ge spelet bara lite tid!

Redigerat av roxbergh
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst IngweCalanor

Visst visst tjänar jag en liten slant när ni registrerar er, men det förtjänar jag väl när jag visar er denna underbara sida?

Och angående bilderna så kan du visst ädnra den. Du trycker på account längst upp till höger och sedan på Edit avatar, så är det bara att ladda upp den bild du vill ha.

Jag kan inte riktigt förstå vad som gör dig så arg. Ge spelet bara lite tid!

Fatta roxbergh detta spel suger och ja e säker på att ingen kommer att börja spela det <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst roxbergh

Jag förstår inte varför ni är sura på mig för att jag har visat en möjlighet för de som GILLAR textbaserade att hitta någonting nytt. Om ni inte gillar spelet, behöver ni inte kommentera. Och hur man lyckas lista ut att ett spel är så dåligt att man blir sur på trådskaparen när man bara tittat igenom spelet i en minut, det förblir en gåta.

Från och med nu så uppskattar jag att de som GILLAR textbaserade spel, skriver. Tack så mycket!

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hahaha.. Normalt, bara för att några tycker som ni så behöver det inte betyda att hela världen tycker så..

Finns säkert någon som gillar text baserade spel, vadför skulle man annars göra dom?

Jag kan tycka att vissa är roliga i allafall, fast jag har inte testat just den här.

Redigerat av Eldapa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...