bazti Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 (redigerat) Ursäkta om min fråga är lite dum men: Vad är OT? Är det ett program man kan använda som server för sina onlinespels projekt eller? Tacksam för svar Edit: Vet att det har med tibia och göra nu. Redigerat 27 December 2007 av Bazti Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RoadKiller Skrivet 18 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2008 Ett litet tips är att inte ha så många GM's. Tutors kan du ju ha en del av, men då ska du ha dom på acces 1 å ha de confat så att man måste ha acces 2 för att kunna igga dmg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Korrex Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 asså jag kan fixa en map Armoni 8,00 owns asså om du vill och bara om jag får vara GM@offtopic Dom kanske ska göra eget distro. @ontopic Skulle kunna anmäla mig som GM har arbetat med otservers i 3 år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 jag vill gärna bli gm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg