Salzalada Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Vad finns det egentligen för chip till Wii? Har endast sett två, WiiKey och något som heter d2p tror jag... Finns det mer? Vad kostar de ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Wiinja, Wiiopen, Wiikey, Cyclowiz, Wiikey clone m.fl. Rekommenderar Wiikey, billigt och bra! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 13 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 Mjo, jag är inne på ett Wii med Wiikey. Vet du någon bra och billig återförsäljare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Tror console.se säljer wii med wiikey chip monterat! www.console.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azade Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 vet inte om detta är till så mycket hjälp men jag köpte nyss en Wiikey + Installation från företaget Billigakonsoler.se Är grymt nöjd. bra pris, snabb leverans och chipet funkar precis som förväntat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.