bazti Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Hej någon som spelar tribalwars? Det är ungefär som travian men jag tycker det är roligare. Rekryteringslänk TribalWars Rekryteringslänk Om du inte vill bli rekryterad och ge mig en liten bonus Tribalwars Vi här på fuska.se kanske skulle göra en stam tillsammans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 är du bra då? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 12 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 Har noobskydd fortfarande men mina poäng flyger uppåt. farmar en granne med :lol: Sen har jag gått om dom flesta som är nära mig :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 12 November 2007 Rapport Dela Skrivet 12 November 2007 lol noob skydd...då kan du inte vara särskilt bra..:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 13 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 kan jag visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Nej det kan du inte, Jag hade Ceriw bron brevid mig..Han har över 1 mille poäng jag hade just då 2000..Men nu har jag 12.000 för att jag har kämpat mig upp så han börja känna mig som ett hot, Darför vill han att jag går med i hans stam :) Men tackar nej till det ska äga den lilla shiten :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Du måste snacka om .net versionen. På .se har jag tyvärr bara 69.000 poäng :( Men jag växer :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 18 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 (redigerat) Jag snackar om .se men dragonnaits om net. Men jag är bäst i mitt område bortsett från dom i min stam, fast dom är en bit bort. Redigerat 18 November 2007 av Bazti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.