Legolasswe Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 Kan free ha skillcapes? :huh: Jag undrar bara... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 skillcapes? jag har en lvl 62 och fattar inte ett piss av vad du pratar om:S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 (redigerat) Vet inte du vad en skillcape e? Redigerat 13 November 2007 av oskar05 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 Man måste vara member för att ha skillcapes. Skillcapes är kappor som gör skillnad i statusen och inte bara utseendet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xkenta Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 agiyr!! du glömde att man måste ha 99 i skillen för att "bära" skill cape och 99k för att köpa den =P och om du är memb men loggar in på non kan du ha den, men non kan inte köpa =S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 Det går varken att byta till sig eller köpa. Det där om 99 level visste jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Om man är Member och fixar den kan man gå till F2P och ta av och sätta på men endast Member's kan "Skaffa En" Jag köpte nyligen en gubbe med 99 fletching (lättaste)... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Paris Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 en skillcape får man av t.ex i lumbridge av hans som hugger träd och man behöver 99 lvl på den skillcape du vill ha i! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg