TaBorMig Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 Vill ta bort detta kontot och göra en ny igen :/ Hur tar jag bort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 (redigerat) Varför ska du göra en ny? Du vet väl att du kan ändra namn gratis? Annars tror jag inte man kan ta bort sitt konto. Redigerat 13 November 2007 av DraggO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 Man kan ta bort sitt konto men då blir man ip bannad från fuska forumet :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TaBorMig Skrivet 13 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 jaha ok , men hur gör jag då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 för å byta namn elr bli ip bannad? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TaBorMig Skrivet 13 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 vaddå ip bannad? vill bara radera själva kontot :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Om du gör det så kommer detta att resultera med att du aldrig mer kommer in på fuska. Så du kan låta kontot vara ifred om du vill besöka fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 (redigerat) Du kan radera din användare, kontakta admin. Tar du bort din användare kan du aldrig besöka fuska.se med ditt IP igen. Du får inte heller göra en ny användare på ett annat IP, har man två användare blir man avstängd med båda. Redigerat 14 November 2007 av Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crip4life Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Jag å min brorsa har två på samma ip kommer vi bli bannade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Jag å min brorsa har två på samma ip kommer vi bli bannade?Nej din smartis. Så länge ni bara har 1 konto var så blir ni inte bannade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crip4life Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Förlat då för f*n ja e ny på den här sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Så extremt buggigt. Bli IP bannad om man tar bort sitt konto. :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.