Vendetta Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 WOW HÄR KOMMER JAG!!!! I 10 dagar :3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kerex Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 tack för guiden skit bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MouNtey Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 hej, jag har gjort allt det som står men när jag är inne i spelet loggat in på mitt acc så står det att servrarna är offline?? Hur gör jag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 hej, jag har gjort allt det som står men när jag är inne i spelet loggat in på mitt acc så står det att servrarna är offline?? Hur gör jag? Provar efter ett par timmar igen. Servrarna kanske var nere för nån anledning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Hej! Måste man inte ladda ner spelet ellerl iknande nu för att kunna spela. Har gjort ett konto men vad ska jag göra nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 29 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2008 Hej! Måste man inte ladda ner spelet ellerl iknande nu för att kunna spela. Har gjort ett konto men vad ska jag göra nu? Ladda ner det när du har 10 dagars konto, sen köpa de om du vill fortsätta spela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Men vart ska jag ladda ner. Hittar ingen länk elr liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Download; http://www.wow-europe.com/en/downloads/classic/ Först står det Streaming download, scrolla ner och det kommer finnas en till.. kommer inte ihåg riktigt, standard download kanske? Ladda ner den som finns längst ner iaf! För att skaffa TBC måste du ha uppgraderat från trial och köpt spelet i butik/online. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Palla spela i 10 dagar ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Palla betala för 10 dagar när man kan få 10 dagar gratis P: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 Kom på att jag hade själva spelet på en extern hårddisk så jag måste inte installera om det. Jag har gjort ett nytt trial account fast det stod bara att jag inte kunde connecta, det kom inte heller upp något om att ladda ner nya patchar vilket jag tycker är lite konstigt eftersom jag har v. 2.4 på det (msn och internet funkade). Testade igen nu och nu håller den på att ladda ner lite patchar. Får se om det funkar efter det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Bra guide! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg