Hoppa till innehåll

Guide För Att Få Spela 10dagar Gratis!


Kevve
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 7 månader senare...
  • 3 månader senare...
  • 4 månader senare...

håller på med 10 dagars trialen av spelet. vilken proffesion är bäst för en gnome mage? :huh:

 

Alla cloth bör ha Tailoring så kör på det.

 

Som secondary ska du skaffa fishing då du samlar in sjukt mycket guld utan att behöva anstränga dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bra guide mannen men kan du typ hjälpa mig hitta en länk som man kan skaffa gratis speltid? för jag ska få moppe och behöver soppa pengar så jag kanske inte har råd att spela :(

 

håller på med 10 dagars trialen av spelet. vilken proffesion är bäst för en gnome mage? :huh:

 

 

Om du ska vara gnome så ska du ha tailoring och engineer

och secondary ska du ha fishing och first aid , själv tycker jag att dom här är dom roligaste och dom är inte så dryga att levla

 

okej, tack så mkt.

Gör ett nytt acc bara och instalera enBG eller BG eller vad f*n det står för EU

 

ooh lawd svarde till fel xDD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

håller på med 10 dagars trialen av spelet. vilken proffesion är bäst för en gnome mage? :huh:

 

Om du ska vara gnome så ska du ha tailoring och engineer

och secondary ska du ha fishing och first aid , själv tycker jag att dom här är dom roligaste och dom är inte så dryga att levla

 

 

Engineering? till han första gubbe? :S Hur fan ska han få matsen till sakerna han ska göra? Köpa det?

 

Imo ska du ha Tailoring för det är bland det bästa till mage och Skinning för att få guld

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

LoL du är fan det roligaste jag har varit med om Engineering?? wtf Tailoring ja men hur fan ska han få tag i matsen? ska han köpa det på ah eller? Engireering + Tailoring vad fan e det? noob e det hanns första gubbe så har man 2 val

 

1. Anntingen Skaffa guld vilket är Skining och mining.

2. Vara smart och ta Tailoring och skinning eller Enchanting

Inte slita röven av sig för att få upp sina proffesions -.-

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...