PH123 Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Bra guide, men när dom tio dagarna e slut och man har köpt spelat var ska man då skriva in den där key-grejen så man kan ha samma acc och samma gubbar? Tacksam för svar! //PH123 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Bra guide, men när dom tio dagarna e slut och man har köpt spelat var ska man då skriva in den där key-grejen så man kan ha samma acc och samma gubbar? Tacksam för svar! //PH123 www.wow-europe.com Sedan account manegement, sedan hittar du själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PH123 Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 okej, tack så mkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 tja laddade ner den amerikanska trialen, kommer det gå att fortsätta använda accet och alla karaktärer jag har på det när jag köper spelet även om det är europiska versionen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 26 September 2009 Rapport Dela Skrivet 26 September 2009 tja laddade ner den amerikanska trialen, kommer det gå att fortsätta använda accet och alla karaktärer jag har på det när jag köper spelet även om det är europiska versionen? Nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 håller på med 10 dagars trialen av spelet. vilken proffesion är bäst för en gnome mage? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 håller på med 10 dagars trialen av spelet. vilken proffesion är bäst för en gnome mage? :huh: Alla cloth bör ha Tailoring så kör på det. Som secondary ska du skaffa fishing då du samlar in sjukt mycket guld utan att behöva anstränga dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZOMFG Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 Bra guide mannen men kan du typ hjälpa mig hitta en länk som man kan skaffa gratis speltid? för jag ska få moppe och behöver soppa pengar så jag kanske inte har råd att spela :( håller på med 10 dagars trialen av spelet. vilken proffesion är bäst för en gnome mage? :huh: Om du ska vara gnome så ska du ha tailoring och engineer och secondary ska du ha fishing och first aid , själv tycker jag att dom här är dom roligaste och dom är inte så dryga att levla okej, tack så mkt. Gör ett nytt acc bara och instalera enBG eller BG eller vad f*n det står för EU ooh lawd svarde till fel xDD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 håller på med 10 dagars trialen av spelet. vilken proffesion är bäst för en gnome mage? :huh: Om du ska vara gnome så ska du ha tailoring och engineer och secondary ska du ha fishing och first aid , själv tycker jag att dom här är dom roligaste och dom är inte så dryga att levla Engineering? till han första gubbe? :S Hur fan ska han få matsen till sakerna han ska göra? Köpa det? Imo ska du ha Tailoring för det är bland det bästa till mage och Skinning för att få guld Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BreakingNYC Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 LoL du är fan det roligaste jag har varit med om Engineering?? wtf Tailoring ja men hur fan ska han få tag i matsen? ska han köpa det på ah eller? Engireering + Tailoring vad fan e det? noob e det hanns första gubbe så har man 2 val 1. Anntingen Skaffa guld vilket är Skining och mining. 2. Vara smart och ta Tailoring och skinning eller Enchanting Inte slita röven av sig för att få upp sina proffesions -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 (redigerat) Även då, så är Enchanting lätt en av de dyraste och tålamodskrävande att "levla". Redigerat 24 Juni 2010 av Satisfaction Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 16 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2010 det var ju väldigt svårt att lista ut hur man gjorde det här... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg