knark Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 Till sims2? Det finns ju sååå många! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pjessica Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Jordenrunt så klart!! Eller det beror på vad du är intresserad av... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Jag önskar mig året runt och Nattliv... Men man måste väll ha det vanliga the sims2 först? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antvari195 Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Jag önskar mig året runt och Nattliv... Men man måste väll ha det vanliga the sims2 först? ja, tyvär måste man ha grundcd:n innan man kan lägga på expansionscd:s =(, men har man tur kan man låna grundcd:n av ngn man känner =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Jag önskar mig året runt och Nattliv... Men man måste väll ha det vanliga the sims2 först? ja, tyvär måste man ha grundcd:n innan man kan lägga på expansionscd:s =(, men har man tur kan man låna grundcd:n av ngn man känner =) Okej. men nu har jag köpt grundskivan. Så nu är det bara att köpa det expansionerna jag vill ha!!:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
plumiy Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 köp the sims 2 fritid eller arbetsliv.tycker de är bäst :) (fritid har inte kommit ut än men den kommer ut den 28 februari) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dharok Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Jorden runt eller året runt ska du köpa, tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
johnjwj Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 köp alla :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Japp, köp alla! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 18 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2008 Om han nu ''köper alla'' som ni säger så skulle det kosta lite mer än 1000 :- så det är inte så smart att köpa alla 7 st direkt elr vad hur många det nu är ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
helenac Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Jag har alla the sims spel som gjorts och jag älskar dem allihopa , men om du ska samla på dig allihopa kan det ta väldigt lång tid om du nu inte typ är skit rik , därför köper jag mina simspel direkt när dem kommit ut i affärerna eller på internet, på samma dag som dem gör det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Dom bästa expansion paketen är faktiskt Jorden runt, Året runt, Nattliv, Djurliv. OBS. Rekommenderar inte att du ska köpa University, dom klagar hela tiden om att du ska skicka din tonåring tilll ett universitet ;: Skoja :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg