Hoppa till innehåll

Wrath Of The Lichking

Gäst Youx

Rekommendera inlägg

ni glömmer osså tillägga att många sluta pga TBC.. o jag vet att många kommer göra det te nästa med.. själv ska jag testa innan jag dömmer.. men e lite lack på o lvla 10lvlar asså kämpa somfan för o bli 70bara xD kommer ta år för nybörjare

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

ni glömmer osså tillägga att många sluta pga TBC.. o jag vet att många kommer göra det te nästa med.. själv ska jag testa innan jag dömmer.. men e lite lack på o lvla 10lvlar asså kämpa somfan för o bli 70bara xD kommer ta år för nybörjare

Dom har ju gjort så typ 20-60 går snabbare, man får mer exp eller nå, och att 1-60 har mindre exp mellan lvlarna, nått sånt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom har ju gjort så typ 20-60 går snabbare, man får mer exp eller nå, och att 1-60 har mindre exp mellan lvlarna, nått sånt

30% mer xp är det. (ALL xp 20-60)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske va lite folk som slutade när TBC kom, men tänk på hur många som skulle sluta om det alldrig kom något nytt till spelet. Fast jag tycker att dom ska vänta med WOTLK ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Ok

Det är som du säger tar dom bort en klass borde ju alla spelare som har den klassen försvinna....och det skulle liksom inte funka för blizz

Så jag tycker det luktar falska rykten här så vida han inte kan ge mig en länl och bevisa det..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...