Mickeh Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 ni glömmer osså tillägga att många sluta pga TBC.. o jag vet att många kommer göra det te nästa med.. själv ska jag testa innan jag dömmer.. men e lite lack på o lvla 10lvlar asså kämpa somfan för o bli 70bara xD kommer ta år för nybörjare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 ni glömmer osså tillägga att många sluta pga TBC.. o jag vet att många kommer göra det te nästa med.. själv ska jag testa innan jag dömmer.. men e lite lack på o lvla 10lvlar asså kämpa somfan för o bli 70bara xD kommer ta år för nybörjare Dom har ju gjort så typ 20-60 går snabbare, man får mer exp eller nå, och att 1-60 har mindre exp mellan lvlarna, nått sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 ni glömmer osså tillägga att många sluta pga TBC.. o jag vet att många kommer göra det te nästa med.. själv ska jag testa innan jag dömmer.. men e lite lack på o lvla 10lvlar asså kämpa somfan för o bli 70bara xD kommer ta år för nybörjare Dom har ju gjort så typ 20-60 går snabbare, man får mer exp eller nå, och att 1-60 har mindre exp mellan lvlarna, nått sånt 30% mer xp är det. (ALL xp 20-60) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 ni glömmer osså tillägga att många sluta pga TBC.. o jag vet att många kommer göra det te nästa med.. själv ska jag testa innan jag dömmer.. men e lite lack på o lvla 10lvlar asså kämpa somfan för o bli 70bara xD kommer ta år för nybörjare Kanske va lite folk som slutade när TBC kom, men tänk på hur många som skulle sluta om det alldrig kom något nytt till spelet. Fast jag tycker att dom ska vänta med WOTLK ett tag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Folk slutar ofc, varje dag så försvinner det spelare. Vissa har inte tid och fördriva sin tid med wow, vissa har plugg, flera jobb och sköta osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 shamans no more i wotlk, så ni shamanspelare kan börja sörja :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 shamans no more i wotlk, så ni shamanspelare kan börja sörja :) utveckla, hur menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Jag tycker det är bra att det kommer en expansion till^^ och det där med shamans fattar jag inte .... o.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 sett att du har skrivit i 2 trådar att dom ska deletas, men de kan dom ju inte, sprider du falska rykten eller vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Menar du mig eller krook? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 krook för asså jag menar, hur kan dom bara deleta en class, det är ju som att... ta bort miljontals med gubbar, vad händer me dom då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Ok Det är som du säger tar dom bort en klass borde ju alla spelare som har den klassen försvinna....och det skulle liksom inte funka för blizz Så jag tycker det luktar falska rykten här så vida han inte kan ge mig en länl och bevisa det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg