Rullis Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 Vilket program ska jag ha för att bränna .mds och .mdf filer? Nero funkar ej. Tacksam för snabbt svar <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 15 November 2007 Rapport Dela Skrivet 15 November 2007 (redigerat) Alcohol 120%, http://www.alcohol-soft.com/. Ville du ha nått mer gratis? :) Redigerat 15 November 2007 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Har provat det.. Måste ha en key, visst, fick det med. Men den funkade inte. + Jag skulle skriva in en mail som jag hade när jag "köpte" programmet.. mmh den kan jag nog >.< Finns d nåt annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Men .mds och .mdf är ju Alcohol 120%s filer... Du prova att mounta dem med DeamonTools och sen kopiera dem till nån skiva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 sök på dw är säkert på att du hittat nån bra=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.