JackGBG Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 HAHAHAHHAHAHAH då har det smittat över på mitt spel för alla mina shiny som jag fått med actionreplay har en smile hahahaha va kul :gitarr: :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 HAHAHAHHAHAHAH då har det smittat över på mitt spel för alla mina shiny som jag fått med actionreplay har en smile hahahaha va kul :gitarr: :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JackGBG Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 HAHAHAHHAHAHAH då har det smittat över på mitt spel för alla mina shiny som jag fått med actionreplay har en smile hahahaha va kul :gitarr: :rolleyes: är det farligt?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 4 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Kan man få Pokérus på något annat sätt än at möta och fånga en vild?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dharok Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Man kan ju byta med någon som har pokerus. Eller så kan du säkert fuska dig till det med en gameshark/AR. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 4 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Man kan ju byta med någon som har pokerus. Eller så kan du säkert fuska dig till det med en gameshark/AR.Jag menar något man kan göra inom spelet utan att fuska eller byta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Nej, det går inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 6 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Det är synd att man inte kan breeda fram det.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg