Gäst Keylogger Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Någon som har sett den? Beställde hela boxen från webhallen och skulle gärna veta lite åsikter om serien är bra eller inte. Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Den är väldigt bra, men det är en hel del tragiska tankegångar och gore i den. Är nog det enda jag sett i film/serie väg som gjort mig tårögd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 hoppas de har klipt bort child rape scenen bara för det är väl bara en ir? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Det finns ingen våldtäktsscen, däremot är det en scen som hintar väldigt kraftigt att det har hänt... Btw, vad menar du med ir? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 ir=eller bra att det inte var nån sån scen iaf de antydde någon sånt på wikipedia men jaja får väl se när boxen kommer nästa vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Ganska längesen jag såg den, men den är faktiskt riktigt bra. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Ett tag sedan jag såg den, men jag tycker den är bra. Som sagt är den lite sorglig, men bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Någon som har sett den? Beställde hela boxen från webhallen och skulle gärna veta lite åsikter om serien är bra eller inte. Tack på förhand Jag såg hela serien i somras. Den är väldig blodig, (kan man säga sadistiskt också?) och känslosam. Enligt mig är Elfen Lied en av de bästa animéerna som animévärlden har att erbjuda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 ok, tack för alla svar ska bli intressant och se den :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Jo, har sett några avsnitt av Elfen Lied.. Men glömde bort att se klart xD Får väl göra det senare ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 är det ett bra slut? såg nyss school days och blev väldigt irreterad på slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 är det ett bra slut? såg nyss school days och blev väldigt irreterad på slutet För mig slutade serien lite otydlig, det känns som att det slutade utan någon egentlig upplösning. Jag kunde inte tolka slutet på ett vettigt sätt helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.