Gäst Keylogger Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 är det ett bra slut? såg nyss school days och blev väldigt irreterad på slutet För mig slutade serien lite otydlig, det känns som att det slutade utan någon egentlig upplösning. Jag kunde inte tolka slutet på ett vettigt sätt helt enkelt. kk får väl hoppas att boxen kommer på tisdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Jo jag tänkte skriva samma sak som Hitsugaya, men visste inte hur jag skulle formulera det xO Men det är samma, slutet känns lite 'konstigt' eller något. Mest kanske för att jag inte förstår riktigt. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Jo jag tänkte skriva samma sak som Hitsugaya, men visste inte hur jag skulle formulera det xO Men det är samma, slutet känns lite 'konstigt' eller något. Mest kanske för att jag inte förstår riktigt. >.< jaja det märker vi, visste faktiskrt inte att de hade så mycket anime på webhallen, ska beställa love hina gto, onegai twins osv nån gång ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 November 2007 Rapport Dela Skrivet 19 November 2007 jaja det märker vi, visste faktiskrt inte att de hade så mycket anime på webhallen, ska beställa love hina gto, onegai twins osv nån gång ^^ Jag skulle inte köpa love hina eller onegai twins. Om du veeerkligen gillar love hina mangan så kanske, men jag hatade animen. Figurerna såg inte ut som de ska göra och det händer saker som inte hände i mangan. Keitaro verkade bara dummare och klumpigare. Onegai twins är bara... dåligt. Elfen Lieds slut är vääääldigt öppet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 jaja det märker vi, visste faktiskrt inte att de hade så mycket anime på webhallen, ska beställa love hina gto, onegai twins osv nån gång ^^ Jag skulle inte köpa love hina eller onegai twins. Om du veeerkligen gillar love hina mangan så kanske, men jag hatade animen. Figurerna såg inte ut som de ska göra och det händer saker som inte hände i mangan. Keitaro verkade bara dummare och klumpigare. Onegai twins är bara... dåligt. Elfen Lieds slut är vääääldigt öppet... jaja de animerna har jag redan sett :P liksom har iaf sett färdigt elfen lied nu bra slut och jävligt bra anime Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Bra att du inte blev besviken då :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Nu kan du börja med One piece & Eyeshield 21 :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Börja aldrig med One Piece.. För guds skull. Om du är intresserad i One Piece, läs mangan. Animen är så idiotiskt fult färglagt och tecknat. Och rösterna hatar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Nu kan du börja med One piece & Eyeshield 21 :]ne inte one peice ska se färdigt GTO en gång till först och titta på akira igen :D akira äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 (redigerat) Börja aldrig med One Piece.. För guds skull. Om du är intresserad i One Piece, läs mangan. Animen är så idiotiskt fult färglagt och tecknat. Och rösterna hatar jag. Då måste du bara ha sett dem första episoderna ._. Och rösterna är fetttt sköna, speciellt Luffys ;] Annars är Bleach bra också, Keylogger :D Redigerat 25 November 2007 av Rullis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Rullis: Jag hatar rent av Animen ._. Kommer aldrig se klart den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Folk verkar tycka om att se på anime, själv läser jag mycket hellre manga. Men en av de få och bästa anime jag sett är helt klart Ouran high scool host club xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.