Hoppa till innehåll

Crysis


Aircondition
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 76
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

När jag installerade spelet och börja blev ja lite skrämd när ja märkte en sak, Crysis förbjuder mejj att lägga bätre grafa än LOW!!! jag spelar på lägsta upplösning och 1650 x 12?? skärm och low grafa (ganska klart :P).

 

Betyder det at min burk suger ganska hårt?

 

PS: det laggar hårt!

Redigerat av Viikiie
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo, kanske inte som högst men funkar.

Btw, Angående sandbox2.

Varje gång jag går in på en level (det är en map) så kommer det alltid upp "Error Reports" med en lista på saker som antigen inte funkar eller ligger fel osv, det stör inte så mycket i spelet, fast det står vid consolen också typ =========End Error========= , det är olika fel på varje level. och jag trodde det bara behövdes ominstalleras med det kom igen, och jag repaira det (funka inte). :angry: :( <_<

Nu måste jag få hjälp asså, svin jobbigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo, kanske inte som högst men funkar.

Btw, Angående sandbox2.

Varje gång jag går in på en level (det är en map) så kommer det alltid upp "Error Reports" med en lista på saker som antigen inte funkar eller ligger fel osv, det stör inte så mycket i spelet, fast det står vid consolen också typ =========End Error========= , det är olika fel på varje level. och jag trodde det bara behövdes ominstalleras med det kom igen, och jag repaira det (funka inte). :angry: :( <_<

Nu måste jag få hjälp asså, svin jobbigt.

Om du har demot och du menar rutan som ploppar upp när man laddar en ny level, så beror det bara på att demot inte har alla texturer, objekt och dylikt. Det är bara att ignorera det. Fast om du har hela spelet är nog nåt fel. Men om det ändå inte märks på nått sätt så gör det väl inget, eller? Redigerat av 48893
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...