Gäst InTech Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Tror du att jag förstått varför du tog i så hårt för ingenting då? - Nej, absolut inte. Dina överanklagelser gjorde det ännu värre för mej. Är det någon skillnad på "ställena" till ps3 och 360, alltså, större på 360 eller så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Vafan, Sa jag om att jag hatar allas kommentarer där? Nej!, Förstå era, Ja, ni förstår ju själva vad ni är. Läs noga, så förstår ni.. Och jag har mina j*vla ***åsikter, och dem kan du f*n inte ta å ändra på. Testade det hos en kompis.. var sådär.. inte i min smak, Så det blir inte ett köp.. Haha, om du inte fatta hur du kränkte hela ubisoft genom sådan drygt sätt och vad f*n menar du med tex den där "vill itne ha spelet för enkelt att hoppa på tak", seriöst tror du nån i hela forumet vill höra en sån kommentar/åsikt, håll dom för dig själv eller säg de till ubisoft istället. du kunde sagt typ "Vadå hur menar du med att 1 knapp för att hoppa på eller klättra upp på taken, eftersom jag har svårt att veta om jag måste lägga ut 600kroner på ett spel som inte är tillräckligt avancerat för mig". Tror du att jag förstått varför du tog i så hårt för ingenting då? - Nej, absolut inte. Dina överanklagelser gjorde det ännu värre för mej. Är det någon skillnad på "ställena" till ps3 och 360, alltså, större på 360 eller så? Nej det är inte större, fast man ser tydligt att spelet ee byggt för 360.och på ps3 kan spelet stanna till har jag hört och varit med om hos en polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Ska nog vänta tills en prissänkning på AC, så många andra speltitlar jag måste lira klart och köpa. Hehe det är nästa för mycket på en gång. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Tror du att jag förstått varför du tog i så hårt för ingenting då? - Nej, absolut inte. Dina överanklagelser gjorde det ännu värre för mej. Är det någon skillnad på "ställena" till ps3 och 360, alltså, större på 360 eller så? Nej det är inte större, fast man ser tydligt att spelet ee byggt för 360.och på ps3 kan spelet stanna till har jag hört och varit med om hos en polare. Oh my god.. Seriöst, Alla spel kan stanna till, på ps3 och 360. Och varför ser man tydligt att spelet är gjort på 360 då, Är väl det.. men ändå..`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Äsch det är nog ingen större skillnad, shit vad Fuska är fyllt med fanboyism dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Ja sant som In-Tech säger, min kompis kör AC på sin Xbox och den stannar. Assasin creed är skapat lika mycket för Playstation 3 som till box 360'n Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Ja sant som In-Tech säger, min kompis kör AC på sin Xbox och den stannar. Assasin creed är skapat lika mycket för Playstation 3 som till box 360'n okej fast jag har aldrig fått en enda liten stopning på min xbox360 alls, och nej, dom höll på med assassins creed i 2år, innan ens playstation kom, dom var typ klara med grunderna och städerna innan ens ps3 släppte, nu har dom gjort sitt bästa för att få in allt på ps3, säger inte att ps3:ans assassins creed är sämre en xbox 360, bara att de är mer känt att ps3:an får stopningar på grund av att spelet var för xbox360 bara innan, inte exklusift utan fans ingen annan consol som klara ac. (utan datan.) Tror du att jag förstått varför du tog i så hårt för ingenting då? - Nej, absolut inte. Dina överanklagelser gjorde det ännu värre för mej. Är det någon skillnad på "ställena" till ps3 och 360, alltså, större på 360 eller så? Nej det är inte större, fast man ser tydligt att spelet ee byggt för 360. och på ps3 kan spelet stanna till har jag hört och varit med om hos en polare. Oh my god.. Seriöst, Alla spel kan stanna till, på ps3 och 360. Och varför ser man tydligt att spelet är gjort på 360 då, Är väl det.. men ändå..`? Jo ubisoft hade bekräftat det, alltså spelet var byggd för 360,fast funkar på ps3 såklart också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 (redigerat) Pavillion, tror du inte Ubisoft hade tillgång till PS3ans hårdvara lite innan det släpptes? det var först meningen att det BARA skulle släppas till PS3. men spelet är btw utvecklat till 360 och konverterat till PS3, vilket sägs göra 360versionen lite vassare. Fattar inte vrf dom utvecklar mjukvaran efter Xbox 360s hårdvara och sen konverterar till PS3, det sägs bli bättre resultat om man gör tvärtom... Redigerat 23 November 2007 av Kratos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Jag har hört att de gjorde det till PS3 och att de var tvugna att ta bort massa saker på 360-versionen för det inte fick plats på skivan eler nåt. Därför borde väl PS3-versionen vara bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Nej, Eftersom dom byggde från 360.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Jag har hört att de gjorde det till PS3 och att de var tvugna att ta bort massa saker på 360-versionen för det inte fick plats på skivan eler nåt. Därför borde väl PS3-versionen vara bättre? Mm fick också den uppenbarliga falska informationen, måste varit nåt ps3 fanboy som skerv, ;) faktis så läste jag de på nån recension på fuska tror jag. typ dom får inte plats på xbox360 och darför försenas releasen på assassins creed så dom ska lösa problemet, samt hörde jag de på gta iv, fast några sa sedan på forumet att de inte var så. och jag anntar att de stämmer., Pavillion, tror du inte Ubisoft hade tillgång till PS3ans hårdvara lite innan det släpptes? det var först meningen att det BARA skulle släppas till PS3. men spelet är btw utvecklat till 360 och konverterat till PS3, vilket sägs göra 360versionen lite vassare. Fattar inte vrf dom utvecklar mjukvaran efter Xbox 360s hårdvara och sen konverterar till PS3, det sägs bli bättre resultat om man gör tvärtom...jag har inte ens skrivit de där, måste varit nån som har fått mitt password eller nåt.fast jag har fixat det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 *Host* en nyhet :P Men hur länge tar det att spea utt assanicreessdad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.