Chihuahua Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Det kan det säkert om man kombinerar nån scen från nån skräckfilm och tar en gris från nåt naturprogram och lägger till en smula inlevelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
samfisher Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Min tjej kommpis värsta mardröm är att det kommer ut en joker ur skogen med kniv och jagar henne sen när hon har sprungit hem står det en lapp på dörren från hennes familj"vi har flyttat"Sen ska hon springa in till granen då är ingen hemma hos någon bara hon och jokerN! :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Hände det tills du vakna eller? Ja, det kändes ganska irriterande... :lol: Men nuförtiden drömmer jag aldrig nåt som jag kommer ihåg. Alla drömmer på natten då de sover fast man kommer bara ihåg de drömmar som man väcks mitt uppe i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 När jag var mindre så drömde jag jämt att jag var jagad av olika saker...några exempel: Mumie i en form av ruin Robot i våran matsal Tiger på ett museum En spårvagn i osby Lavalivin i en skidbacke Svart hund i en skog(min mormors labrador) Terrorister på en motorväg Sen när jag var typ 5 år så hade jag någon jätte äklig dröm om någon som höll på och misshandla en gris?! Han liknade Pingvinkillen i batman. Kanske inte låter så äckligt men jag tänkte på den drömmen i flera månader sen och jag gör det än idag. Och sen en gång när jag var sjuk så vaknade jag mitt i natten sprang upp, storlipade och mumlade om att jag hade höjdskräck... vanligtvis älskar jag höjder men den känslan var förfärlig! jag tog tempen och då visade det sig att jag hade 40,3 i feber. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Jag drömde förut många gånger om att Honey Monster var elak och jagade mig också att han hade en snäll sån. Det är nästan exakt som Zeke Varg i Kalle Anka. Också en annan gång drömde jag att min pappa blev en krokodil då han hade hoppat ner i kloakerna. Det var lite likt Spider-Man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Inte en chans. Tror ni inte jag vet hur mina familjemedlemmar låter? Förresten var inte min brorsa född, syrran sov som en stock och pappsen känner jag för väl för det. Det finns ingen människa i världen som kan förställa en röst så pass, det kan jag garantera. Är man jävligt trött så kan man låta hur som helst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 asså, jag har haft den KONSTIGASE mardrömmen av alla: Jag och en kompis e på mitt rum så har en en påse Polly eller nåt. då (på nåt sätt) så kom vi på att dom typ får liv och sätter sig på människor, och om d yttre laagret på dom spricker, så blir man förvandlad till en trädocka! hehe, så plötsligt satt nåra på min kompis, mendom sprack inte, så vi plocka bort dom, men sen "rymde" nåra ur påsen och rullade in i mina föräldrars sov rum, ja fick panik och försökte fånga dom men ja han inte.. sen gick ja sakta mot mina föräldrar, så när dom vände sig om, var dom trädockor som levde!! jag fick RÅ PANIK och vakna.. fy va illa ja mådde... :( men visst va den konstig :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StriD Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Stakkars... inge kul me mardrömmar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 hehe ! griskulting :) Det är inget att skratta åt den gris kultingen :(Den sparka mig mellan bena det var då jag vaknade Han kunde varenda karate grejs jag kände till och mycket mer det värsta var ju när han fes på mig! fy f*n vad det luktade när jag vaknade fick jag veta att min brorsa fes på mig och det stank som ja ni kan kanske tänka er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Mina 1:a värsta mardröm är att jag åker en babyberg-o-dal-bana, och min pappa står brevid och kollar på. Helt plötsligt förvandlas babyberg-o-dal-banan till en berg-o-dal-bana som går högre upp änett flygplan. Men pappa säger bara:jag tycker inte du ska åka det här... sen kommer en i min klass och skrattar sitt åsneskratt. Och jag satt ju i berg-o-dal-banan... Min 2:a värsta mardröm är att jag är i ett blinkande spel med jättemånga olika färger som inte har nåt slut, och att det är en jätte-katt (som liknar hunden i super mario 64 ungefär) som jagar mig. dessutom är golvet rutor som försvinner ibland och dyker upp ibland. det slutade jämt med att jag ramlade ner där det inte fanns någon ruta, eller så åt katten upp mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 16 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Mina 1:a värsta mardröm är att jag åker en babyberg-o-dal-bana, och min pappa står brevid och kollar på. Helt plötsligt förvandlas babyberg-o-dal-banan till en berg-o-dal-bana som går högre upp änett flygplan. Men pappa säger bara:jag tycker inte du ska åka det här... sen kommer en i min klass och skrattar sitt åsneskratt. Och jag satt ju i berg-o-dal-banan... Min 2:a värsta mardröm är att jag är i ett blinkande spel med jättemånga olika färger som inte har nåt slut, och att det är en jätte-katt (som liknar hunden i super mario 64 ungefär) som jagar mig. dessutom är golvet rutor som försvinner ibland och dyker upp ibland. det slutade jämt med att jag ramlade ner där det inte fanns någon ruta, eller så åt katten upp mig. Hunden i Super Mario 64?Chain-Chomp eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 (redigerat) min västa mardröm va så här: ja åkte till london me tåg (ööööööööh....?) me min mamma och ett par lärare från skolan.ja o en av lärarna skulla ner i en brunn o hämta en sak. här kommer d värsta. d va bara läraren som gick upp, för ja ville utforska brunnen. så ja blev fastlåst I BRUNNEN! PAAAAAAAAAAAAAAAANIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK! sen vakna ja, skiträdd. Redigerat 17 Mars 2004 av ZuperZonic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.