Rullis Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Tjo. Jag har fått 13 stars, men när jag gick tillbaka till 'Terrence'.. Så på den första galaxyn så står det att jag har klarat 3 stars och sen är det nån "Starfall" liknanade grej :S.. Någon som vet var det är för nåt.. typ highscore eller vad? ; o ty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 Speed Comet? Isåfall ska du köra någon bana på tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 tackar ;D har tagit 17 stars nu.. får f*n ta en break haha :D Hur långt har du kommit Kimen? =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 16 November 2007 Rapport Dela Skrivet 16 November 2007 (redigerat) Stjärna 16 tror jag, eller ja, klarat minibowser, och bowser. Första gångerna! Redigerat 16 November 2007 av kimen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Jag har spelat på min kompis spel med han kanska mycket, han har 37 stjärnor. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.