Imaginary Skrivet 9 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 (redigerat) Vilken är den bästa låten med Ozzy Osbourne.Jag tycker att Perry Mason är den bästa låten ;) Redigerat 9 Mars 2004 av Imaginary Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 jag tycker att han var bäst i Black Sabbath! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 visste ni att black sabbath har gjort en cover på elvis låt ''blue suaded shoes''fast den tog elvis först Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 10 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Har du den låten?Isåfall kan du skicka den till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 är Ozzy Osbourne bra. lyssnar inte så myket på musik :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 10 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Han e bra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 jag tycker han e knäpp! ta itte illa upp! smaken e ju som baken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 han var bäst i black sabbath tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 ok jag e itte så bra på sånt men vad e black sabbath? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 11 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Det var det bandet som han sjöng i innan han började spela solo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Jag har aldrig hört nån av hans låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Jag har aldrig hört nån av hans låtar han är ej bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.