Arwen Undomiel Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Vilken musik gillar ni i Zeldaspelen till N64? Jag tycker om gerudomusiken och Song of Storms till Ocarina of Time. Till Majora's Mask gillar jag Deku Palace, Song of Healing och Astral Observatory. Musiken i spelen är bra överhuvudtaget, men de här låtarna är nog mina favoriter. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 (redigerat) självklart.. dom du säger äger. man har ju laddat hem massa midis. :) Den sämsta är nog goron city :P visstja tack att du påminde mig smaragd! forest temple musiken gör mig deppig så jag nästan vill sluta spela Redigerat 10 Mars 2004 av KazeN^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 neee... musiken i forrest temple sååå tråkig!!! fasst goron city e rätt tråkig den mee... jag gillar Gerudo Valley, Zoras Domain och Windmill Hut... jag har åsså några midis från Zeldauniverse... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 OOT: Zoras domain, gerudo valley, forest temple (asså den är helt enkelt bara bra...den passar Riktigt bra till just Skogs temlet) och spirit temple MM: Milk bar <--- Skönaste av majoras mask, deku palace, astral observatory och stone tower temple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 11 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Kul att läsa andras åsikter! :) Jag håller med om att Goron City är tråkig. Men de har lyckats skapa en låt som för tankarna till ett primitivt folk... Zora's Domain verkara vara populär. Den är dock inte en av mina favoriter. Musiken till Forest Temple är onekligen annorlunda, men det tycker jag all tempelmusik är. Den är rätt häftig, och skapar en mystisk stämning. Musiken i Spirit Temple är cool i början när man hör gong-gongen. Jag gillar också Stone Tower! Glömde skriva det. Vill ha mer åsikter om musik! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Gerudo valley Ingenting Ingenting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 jaja, jag erkänner all musik är bra till sin miljö asså forest temple med sin låt osv. men men.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 majoras mask då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Sarias Song e ju bra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 nja...den är skön när man ser Darunia dansa till den...jag gillar alla hans miner... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 jag har inte klarat ut spelet än.. men det jag tycker hittills är väl: Deku palace Bremen mask Clock tower Astral observatory Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 jag gillar också den dära låten man hör när man fått Gibdos mask, asså Song of healing (hela den) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg