Euphoria Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Megaman Zero ZX, Castlevania Dawn of sorrow, The legend of Zelda: Phantom of Hourglass eller Final Fantasy III Jag har testat Castlevania och Final Fantasy III, visst castlevania är bra men den fångade inte mitt intresse, det är en fortsättning på castlevania på GBA. Final fantasy är en ny version av den klassiska final fantasy på snes. Lite nyare funktioner. Av de två är det final fantasy som kommer vidare. Nu är det Zelda och Megaman Zero kvar, nu låter jag er besluta vikken som ska komma vidare. Vad rekommenderar ni som har spelat de här spelen. Megaman castlevania zelda och final fantasy genom tidernas bästa klassiker från nintendo. Därför är det svåra val. Kan ngn av er hjälpa mig o komma fram till den utvalda spelet? PS: Jag snackar nu om spel till DS lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fusksimme Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 KÖP zelda!! Zelda phantom hourglass är klart bäst de e mitt favvospel köp det köp det ursäkta...men det e bäst Final Fantasy har jag ja blev less efter typ 2 dagar däremot zelda spelade jag i 3 veckor det var svinkul köp zelda från en erfaren zelda spelare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 18 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Är zelda lätt? typ är äventyret lång? är det mycket svårigheter i spelet, spänning eller nåt liknande? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 köp megaman zx det är as grymt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 23 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Ok, nu blev det förvirrande (; Kan ni skriva bara ett spel som ni rekommenderar, så ska jag se vikka som gillar just det spelet mest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Jag gillar zelda bäst. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Jag tycker du ska välja Zelda, bra spel, jag har spelat det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Zelda ska du helt klart köpa. Bästa spelet jag har till DS iaf! :) Det är ett långt och inte allt för omöjligt äventyr, håller dig på spänn länge :D Ibland när jag kör det så känns det som om jag inte kan lägga ifrån mig det, men läxorna kallar... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 (redigerat) Megaman Zero ZX, Castlevania Dawn of sorrow, The legend of Zelda: Phantom of Hourglass eller Final Fantasy III Jag har testat Castlevania och Final Fantasy III, visst castlevania är bra men den fångade inte mitt intresse, det är en fortsättning på castlevania på GBA. Final fantasy är en ny version av den klassiska final fantasy på snes. Lite nyare funktioner. Av de två är det final fantasy som kommer vidare. Nu är det Zelda och Megaman Zero kvar, nu låter jag er besluta vikken som ska komma vidare. Vad rekommenderar ni som har spelat de här spelen. Megaman castlevania zelda och final fantasy genom tidernas bästa klassiker från nintendo. Därför är det svåra val. Kan ngn av er hjälpa mig o komma fram till den utvalda spelet? PS: Jag snackar nu om spel till DS lite. det finns ju inte direkt ds lite spel -.- och skaffa zelda den utnytjar alla av ds fuktioner och da menar jag ALLT!dethar grym spelkänsla skaffa det (det är ganska svart i början men när du blir van ser du alla möjligheter)och zelda är inte lätt det kan räcka runt 2-4 manader innan man har klarat ut det det är väldigt spännande KÖP DET FFS! Redigerat 7 December 2007 av Garderobsapa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Zelda av dom du har men jag föreslår metroid prime hunters! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Jag har zelda men har fastnat och har då tappat lite av lusten :( ´men ska ta tag i det snart:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 9 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Tack för tipsen hörni. Jag ska nog köra på Zelda. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg