Hoppa till innehåll

Fyra Grymma Spel


Euphoria
 Dela

Rekommendera inlägg

Megaman Zero ZX, Castlevania Dawn of sorrow, The legend of Zelda: Phantom of Hourglass eller Final Fantasy III

 

Jag har testat Castlevania och Final Fantasy III, visst castlevania är bra men den fångade inte mitt intresse, det är en fortsättning på castlevania på GBA. Final fantasy är en ny version av den klassiska final fantasy på snes. Lite nyare funktioner. Av de två är det final fantasy som kommer vidare. Nu är det Zelda och Megaman Zero kvar, nu låter jag er besluta vikken som ska komma vidare. Vad rekommenderar ni som har spelat de här spelen. Megaman castlevania zelda och final fantasy genom tidernas bästa klassiker från nintendo. Därför är det svåra val. Kan ngn av er hjälpa mig o komma fram till den utvalda spelet?

 

PS: Jag snackar nu om spel till DS lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

KÖP zelda!!

Zelda phantom hourglass är klart bäst

de e mitt favvospel köp det köp det

ursäkta...men det e bäst

 

Final Fantasy har jag

ja blev less efter typ 2 dagar däremot zelda spelade jag i 3 veckor

det var svinkul

 

 

 

köp zelda

från en erfaren zelda spelare...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Zelda ska du helt klart köpa. Bästa spelet jag har till DS iaf! :) Det är ett långt och inte allt för omöjligt äventyr, håller dig på spänn länge :D Ibland när jag kör det så känns det som om jag inte kan lägga ifrån mig det, men läxorna kallar... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Megaman Zero ZX, Castlevania Dawn of sorrow, The legend of Zelda: Phantom of Hourglass eller Final Fantasy III

 

Jag har testat Castlevania och Final Fantasy III, visst castlevania är bra men den fångade inte mitt intresse, det är en fortsättning på castlevania på GBA. Final fantasy är en ny version av den klassiska final fantasy på snes. Lite nyare funktioner. Av de två är det final fantasy som kommer vidare. Nu är det Zelda och Megaman Zero kvar, nu låter jag er besluta vikken som ska komma vidare. Vad rekommenderar ni som har spelat de här spelen. Megaman castlevania zelda och final fantasy genom tidernas bästa klassiker från nintendo. Därför är det svåra val. Kan ngn av er hjälpa mig o komma fram till den utvalda spelet?

 

PS: Jag snackar nu om spel till DS lite. det finns ju inte direkt ds lite spel -.- och skaffa zelda den utnytjar alla av ds fuktioner och da menar jag ALLT!dethar grym spelkänsla skaffa det (det är ganska svart i början men när du blir van ser du alla möjligheter)och zelda är inte lätt det kan räcka runt 2-4 manader innan man har klarat ut det det är väldigt spännande KÖP DET FFS!

Redigerat av Garderobsapa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...