Mosa1nagant Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 När jag söker på min character på wow-armory, så hittar den inte min. Vet ni värför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Din karaktär måste va över lv10. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 17 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Det är det! Den är lvl 60 ffs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 Skulle vara kul med ett namn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 det kan bero på att du är inne på amerikanska armory, har lurat mig själv några gånger när jag gått in på fel^^ länk till EU-armory http://eu.wowarmory.com/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 17 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 det kan bero på att du är inne på amerikanska armory, har lurat mig själv några gånger när jag gått in på fel^^ länk till EU-armory http://eu.wowarmory.com/ Tack :DDet var rätt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 17 November 2007 Rapport Dela Skrivet 17 November 2007 tycker armory har laggat sönder sen några dagar före 2.3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 det kan bero på att du är inne på amerikanska armory, har lurat mig själv några gånger när jag gått in på fel^^ länk till EU-armory http://eu.wowarmory.com/ Tänkte skriva det men nu gjorde ju du det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Armoryn buggar som in i h*lvete, ser typ 5 kopior av min karaktär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Samma för mig ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Armoryn buggar som in i h*lvete, ser typ 5 kopior av min karaktär.ja, min me... bortsett från att 4 av dom har en annan guild än vad min igentligen har Dx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Armoryn buggar som in i h*lvete, ser typ 5 kopior av min karaktär.ja, min me... bortsett från att 4 av dom har en annan guild än vad min igentligen har Dx det kanske beror på att det finns många som heter Yiazmat (om du heter så) på andra servrar, när jag söker på Wiimage (min char) så finns det 3 stk från olika servrar, eller när jag söker på Smör som min alt heter kommer det upp mer än 20 olika Smör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg