Mosa1nagant Skrivet 28 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Moderaterna kan låsa tråden. Jag har fått svar på min fråga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Moderaterna kan låsa tråden. Jag har fått svar på min fråga.Låt den bara självdö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpson_dude Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 WASD vilken lv och class är din smör? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 WASD vilken lv och class är din smör?24 Troll Rogue tror jag det var, på Bladefist Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Armoryn buggar som in i h*lvete, ser typ 5 kopior av min karaktär. ja, min me... bortsett från att 4 av dom har en annan guild än vad min igentligen har Dx det kanske beror på att det finns många som heter Yiazmat (om du heter så) på andra servrar, när jag söker på Wiimage (min char) så finns det 3 stk från olika servrar, eller när jag söker på Smör som min alt heter kommer det upp mer än 20 olika Smör öhm... min char heter Pelleelle och de e SAMMA realm, och SAMMA stat och equipment Dx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 (redigerat) Armoryn buggar som in i h*lvete, ser typ 5 kopior av min karaktär. ja, min me... bortsett från att 4 av dom har en annan guild än vad min igentligen har Dx det kanske beror på att det finns många som heter Yiazmat (om du heter så) på andra servrar, när jag söker på Wiimage (min char) så finns det 3 stk från olika servrar, eller när jag söker på Smör som min alt heter kommer det upp mer än 20 olika Smör öhm... min char heter Pelleelle och de e SAMMA realm, och SAMMA stat och equipment Dx tror han mena killen som sa "4 av dom har en annan guild än vad min egentligen har" Edit: oj de var ju du, väntar.. anmäler så tar dom bort, skriv inget :P Redigerat 28 November 2007 av ExorZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 armory är hel konstigt för mig nu :S vad jag än söker på står det an error has accoured eller nått sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 armory är hel konstigt för mig nu :S vad jag än söker på står det an error has accoured eller nått såntja och det är 2 kopior av min karaktär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 sådär nu kan jag söka igen, men jag har aldrig haft det problemet att jag ser dubbelt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Armoryn buggar som in i h*lvete, ser typ 5 kopior av min karaktär. ja, min me... bortsett från att 4 av dom har en annan guild än vad min igentligen har Dx det kanske beror på att det finns många som heter Yiazmat (om du heter så) på andra servrar, när jag söker på Wiimage (min char) så finns det 3 stk från olika servrar, eller när jag söker på Smör som min alt heter kommer det upp mer än 20 olika Smör Jag har 4 av samma karaktär på min armory, samma namn, samma klass, olika guilds, samma server Alltså; Det finns 4 av mig! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 armoryn har också buggat sönder lite för mig :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Armory ÄR buggat, den gör en ny karaktär för varje guild du byter, equip och sånt är detsamma, så det gör inget :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg