Hoppa till innehåll

Armory?


Mosa1nagant
 Dela

Rekommendera inlägg

Armoryn buggar som in i h*lvete, ser typ 5 kopior av min karaktär.

ja, min me... bortsett från att 4 av dom har en annan guild än vad min igentligen har Dx

 

 

det kanske beror på att det finns många som heter Yiazmat (om du heter så) på andra servrar, när jag söker på Wiimage (min char) så finns det 3 stk från olika servrar, eller när jag söker på Smör som min alt heter kommer det upp mer än 20 olika Smör

 

öhm... min char heter Pelleelle och de e SAMMA realm, och SAMMA stat och equipment Dx
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Armoryn buggar som in i h*lvete, ser typ 5 kopior av min karaktär.

ja, min me... bortsett från att 4 av dom har en annan guild än vad min igentligen har Dx

 

 

det kanske beror på att det finns många som heter Yiazmat (om du heter så) på andra servrar, när jag söker på Wiimage (min char) så finns det 3 stk från olika servrar, eller när jag söker på Smör som min alt heter kommer det upp mer än 20 olika Smör

 

öhm... min char heter Pelleelle och de e SAMMA realm, och SAMMA stat och equipment Dx

 

tror han mena killen som sa "4 av dom har en annan guild än vad min egentligen har"

 

Edit: oj de var ju du, väntar.. anmäler så tar dom bort, skriv inget :P

Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Armoryn buggar som in i h*lvete, ser typ 5 kopior av min karaktär.

ja, min me... bortsett från att 4 av dom har en annan guild än vad min igentligen har Dx

 

 

det kanske beror på att det finns många som heter Yiazmat (om du heter så) på andra servrar, när jag söker på Wiimage (min char) så finns det 3 stk från olika servrar, eller när jag söker på Smör som min alt heter kommer det upp mer än 20 olika Smör

 

Jag har 4 av samma karaktär på min armory, samma namn, samma klass, olika guilds, samma server

Alltså;

Det finns 4 av mig! :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...