ryo Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Jag kör som ROY!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hawk1000 Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 sheik, fox , link, do mäger jag med, lätt! " im the little king :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 13 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2008 Massa älskar Shiek! men men... annars brukar jag vara Marth, Dr.Mario, C-Falcon (Rosa kläder såklart) och Ice climbers. men jag kan i princip köra alla... förutom D.K Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
piratkirby Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Link, Kirby och Fox soklart xD men på ssbb kommer det soklart vara Sonic, Dedede och Link =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
warcraftlover Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 Jag spelar mest med Link,Fox och typ Pikachu men den ända gubben jag låst upp är jigglypuff så de kanske blir några andra gubbar sen vem vet ;) :unsure: :meddum: ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 Jag HADE alla gubbar men min lille bror radera min fil :(. Men min favorit är helt klart Sheik (Zelda)!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 spelar oftast med game and watch, btw davidfreak du borde ta till lite fysiskt våld mot din brorsa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Jag spelar som Captain Falcon :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colae Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Mr Game and Watch kör jag med för det mästa ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 jag har det inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 När jag hade det spelade jag mest som kiriby B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Jag ska tänka på det Khazar.xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg