Ranjo Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Man spelar ju Mario! Klassiker ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 28 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2008 Jag spelar fox såklart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demonripper Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 jag brukar vara Samus,Mario,Zelda eller link. De äger! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nintendo95 Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Roy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 Jag spelar som Captain Falcon mest men annars brukar jag vara Mario :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 31 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2008 hhmmm... varför tycker de flesta att fox e bäst???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Superhugge64 Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 Vilken gubbe spelar du som i Super Smsh Bros Melee? Jag spelar som Samus eller Falco. ;: Jag spelar väll som Kirby och/eller Kirby/Bowser :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 1 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2008 hhmmm... varför tycker de flesta att fox e bäst???? det är inte särskilt många som tycker han är bäst.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 jag brukar använda Mario så jag bara kan slänga iväg mina vänner!ibland går det dock snett... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 Doktor Mario, Samus och Zelda spelar jag med mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cyber-fox Skrivet 9 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2008 Sonic eller Bowser. Sonic eller Bowser sonic? han kommer att finnas i brawl men han finns inte i melee har en action replay så du kan inte säga att han finns.iaf captain falcon FTW, falcon PUNCH!!!11!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 11 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2008 Link ellr young link men jag kör med nästan alla gubbar ;) :D :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg