Bananskal Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Mario är solklart den bästa figuren att spela med i meele, så jag kör han. Om du vet vad du gör så äger mario alla andra, I alla fall enligt min åsikt. falco och fox är top tier, så GTFO Dom bytte ganska ofta förut men Falco & Fox var bland dombättre då och Mario var medium tier har jag för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Donkey Kong. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Kirby eller nån :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Mario är solklart den bästa figuren att spela med i meele, så jag kör han. Om du vet vad du gör så äger mario alla andra, I alla fall enligt min åsikt. falco och fox är top tier, så GTFO Dom bytte ganska ofta förut men Falco & Fox var bland dombättre då och Mario var medium tier har jag för mig. högsta tier:fox, falco näst högsta: marth, sheik ( har jag för mig ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 (redigerat) Jag är nog, öhm, Mario. Redigerat 3 September 2008 av GZT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg