Megaman67 Skrivet 13 November 2008 Rapport Skrivet 13 November 2008 Klarade spelet på 3 dagar :D.Rädda Peach eller klara spelet på riktigt? jag klarade spelet på riktigt, jag har ännu inte alla stjärnor. Citera
JosJuice Skrivet 13 November 2008 Rapport Skrivet 13 November 2008 Klarade spelet på 3 dagar :D. Rädda Peach eller klara spelet på riktigt? jag klarade spelet på riktigt, jag har ännu inte alla stjärnor. Då har du inte klarat spelet på riktigt. För att göra det måste du ha 121 stjärnor med både Mario och Luigi Citera
Megaman67 Skrivet 27 November 2008 Rapport Skrivet 27 November 2008 Klarade spelet på 3 dagar :D. Rädda Peach eller klara spelet på riktigt? jag klarade spelet på riktigt, jag har ännu inte alla stjärnor. Då har du inte klarat spelet på riktigt. För att göra det måste du ha 121 stjärnor med både Mario och Luigi Haha, när jag quotade ditt inlägg så såg jag vad jag skulle göra. Men Luigi kan man väl inte spela som. Citera
JosJuice Skrivet 27 November 2008 Rapport Skrivet 27 November 2008 Klarade spelet på 3 dagar :D. Rädda Peach eller klara spelet på riktigt? jag klarade spelet på riktigt, jag har ännu inte alla stjärnor. Då har du inte klarat spelet på riktigt. För att göra det måste du ha 121 stjärnor med både Mario och Luigi Haha, när jag quotade ditt inlägg så såg jag vad jag skulle göra. Men Luigi kan man väl inte spela som. Jo, det kan man. Skaffa 120 stjärnor och besegra sedan Bowser igen. Citera
Megaman67 Skrivet 27 November 2008 Rapport Skrivet 27 November 2008 Klarade spelet på 3 dagar :D. Rädda Peach eller klara spelet på riktigt? jag klarade spelet på riktigt, jag har ännu inte alla stjärnor. Då har du inte klarat spelet på riktigt. För att göra det måste du ha 121 stjärnor med både Mario och Luigi Haha, när jag quotade ditt inlägg så såg jag vad jag skulle göra. Men Luigi kan man väl inte spela som. Jo, det kan man. Skaffa 120 stjärnor och besegra sedan Bowser igen. Men det blir ju skitsvårt, jag såg ändå vad man skulle göra när jag quotade igen, hahahahahahaha. Citera
Jos Skrivet 28 November 2008 Rapport Skrivet 28 November 2008 Man måste inte quota inlägget för att se vad han skriver. Citera
Luxaxix Skrivet 17 December 2008 Rapport Skrivet 17 December 2008 Har klarat med Mario samt Luigi... 120 stjärnor på bägge samt besegrat Bowser igen. Hur kommer man till grand final galaxy? Citera
JosJuice Skrivet 17 December 2008 Rapport Skrivet 17 December 2008 Gå till mini-planeten där du kan komma till Trial Galaxies, så är där en ny Luma. Citera
Ruthar Skrivet 26 December 2008 Rapport Skrivet 26 December 2008 Har inte skaffat det än, men rekomenderar ni det? Citera
Bplay Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Skrivet 3 Januari 2009 Absolut! Jag har suttit och spelat nu lite i mellandagarna och det är riktigt kul :) Citera
Rullis Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Skrivet 3 Januari 2009 Fick typ 100 stjärnor och "klarade" spelet på 5-6 dagar. Som tur var så var det 7 dagars bytträtt grejs så bytte bort det mot nåt annat :x Citera
Bplay Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Skrivet 4 Januari 2009 Fick typ 100 stjärnor och "klarade" spelet på 5-6 dagar. Som tur var så var det 7 dagars bytträtt grejs så bytte bort det mot nåt annat :x Även efter du öppnat spelet? Eller var det begagnat kanske? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.