Megaman67 Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Klarade spelet på 3 dagar :D.Rädda Peach eller klara spelet på riktigt? jag klarade spelet på riktigt, jag har ännu inte alla stjärnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Klarade spelet på 3 dagar :D. Rädda Peach eller klara spelet på riktigt? jag klarade spelet på riktigt, jag har ännu inte alla stjärnor. Då har du inte klarat spelet på riktigt. För att göra det måste du ha 121 stjärnor med både Mario och Luigi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Klarade spelet på 3 dagar :D. Rädda Peach eller klara spelet på riktigt? jag klarade spelet på riktigt, jag har ännu inte alla stjärnor. Då har du inte klarat spelet på riktigt. För att göra det måste du ha 121 stjärnor med både Mario och Luigi Haha, när jag quotade ditt inlägg så såg jag vad jag skulle göra. Men Luigi kan man väl inte spela som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Klarade spelet på 3 dagar :D. Rädda Peach eller klara spelet på riktigt? jag klarade spelet på riktigt, jag har ännu inte alla stjärnor. Då har du inte klarat spelet på riktigt. För att göra det måste du ha 121 stjärnor med både Mario och Luigi Haha, när jag quotade ditt inlägg så såg jag vad jag skulle göra. Men Luigi kan man väl inte spela som. Jo, det kan man. Skaffa 120 stjärnor och besegra sedan Bowser igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Klarade spelet på 3 dagar :D. Rädda Peach eller klara spelet på riktigt? jag klarade spelet på riktigt, jag har ännu inte alla stjärnor. Då har du inte klarat spelet på riktigt. För att göra det måste du ha 121 stjärnor med både Mario och Luigi Haha, när jag quotade ditt inlägg så såg jag vad jag skulle göra. Men Luigi kan man väl inte spela som. Jo, det kan man. Skaffa 120 stjärnor och besegra sedan Bowser igen. Men det blir ju skitsvårt, jag såg ändå vad man skulle göra när jag quotade igen, hahahahahahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Man måste inte quota inlägget för att se vad han skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Har klarat med Mario samt Luigi... 120 stjärnor på bägge samt besegrat Bowser igen. Hur kommer man till grand final galaxy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Gå till mini-planeten där du kan komma till Trial Galaxies, så är där en ny Luma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Har inte skaffat det än, men rekomenderar ni det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Absolut! Jag har suttit och spelat nu lite i mellandagarna och det är riktigt kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Fick typ 100 stjärnor och "klarade" spelet på 5-6 dagar. Som tur var så var det 7 dagars bytträtt grejs så bytte bort det mot nåt annat :x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Fick typ 100 stjärnor och "klarade" spelet på 5-6 dagar. Som tur var så var det 7 dagars bytträtt grejs så bytte bort det mot nåt annat :x Även efter du öppnat spelet? Eller var det begagnat kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.