Soad_token Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Tja! Nu är det så att jag länge har försökt komma på vad en film jag såg länge sedan heter. Och nu jag kom nu på att det är bäst att man frågar någon, och fins det något bättre än att fråga folket på fuska? :P . Filmen handlar om ett gäng killar som klättrar på husfasader i Frankrike och den är Fransk språkig. Tyvär mins jag inte särkilt mycket mer om filmen än just det och att dom hamnar i en situation där polisen stormar ett hus som dom befinner sig i på slutet...tror jag iaf. Men om någon som vet vad filmen heter, eller mer ingående mins vad den handlar om skulle jag vara tacksam för svar. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 18 November 2007 Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 yama nåt såg den här om dagen ska fråga mina polare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 18 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2007 Okej va bra. Glömm inte att svara :P Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 20 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Jag hatar att tjata men...Är det ingen som har sett den och vet vad den heter (som även kan skriva det här)? Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Jag hatar att tjata men...Är det ingen som har sett den och vet vad den heter (som även kan skriva det här)? Soad_token Skicka PM till Keylogger och fråga :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 21 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Jag hatar att tjata men...Är det ingen som har sett den och vet vad den heter (som även kan skriva det här)? Soad_token Skicka PM till Keylogger och fråga :) Jag tänkte om någon annan förutom kelogger visste vad den hete. :P Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Jag hatar att tjata men...Är det ingen som har sett den och vet vad den heter (som även kan skriva det här)? Soad_token Skicka PM till Keylogger och fråga :) Jag tänkte om någon annan förutom kelogger visste vad den hete. :P Soad_token Värkar inte så. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.